• Anonym

Jag har ingen sexlust

Jag har en dotter på 6 månader. Jag känner ingen sexlust alls
    Ibland funderar jag på om jag har känslor för killen, men det är jag säker på att jag har.
    Efter förlossningen så har jag lätt för att det går för mig då jag onanerar, ibland 6 gånger på raken.

Blir det såhär efter en förlossning+
    Jag känner mig pressad, men vill INTE ha sex. Känner mig äcklad vid tanke på sex.
    Han får inte röra mina bröst, det är babyns mat.
    Känner bara att sex är något jobbigt.
    Men drömmer fantastiska o kåta drömamr om att vi har sex

• Svar på tråden Jag har ingen sexlust
  • getingmidja

Det är absolut inget konstigt med det du skriver.
    Efter 1:a barnet dröjde det 8 månader innan jag och mannen hade sex,

• Honungsmelonen
    Oj, hur kan ni vänta så länge??hihi..Kanske är jag som är konstig men efter att min dotter föddes kunde jag bara vänta i 3 vSkrattandeSen låg dotterns pappa i riskzonen igen...

Men ta de bara som de kommer...Smek varandra bara kanske utan press på att de måste bli sex
    *När det är kallt är det hoppet som håller mig varm*
  • getingmidja

Honungsmelonen---> För min egen del hade jag absolut inte minsta tillstymmelse till sexlust.
    Blir säkert bättre denna gång, med en annan sambo än sist...*S*
    Skämt åsido, det är ju många olika faktorer som spelar in till minskad eller utebliven lust.

• Arcoiris

Min sexlust kom inte tillbaka ordentligt förrän jag slutade att amma...

• Anonym

Min sexlust kom tillbaka när jag slutade amma. När man ammar så utsöndras ett hormon i kroppen som gör att man inte har någon sexlust. Det är kroppens skydd att inte bli gravid för snabbt efter en förlossning.

• Anonym (Kär)

Vi väntade i 8 månader....hade typ noll sexlust ...men det blev bättre Jag ammade också ganska länge..

• Anonym (Bättre nu!)

Jag har också haft typ noll sexlust i perioder, kan då inte för mitt liv förstå vad det ska vara bra för att ligga där och guppa på varann! Tror att det har lite med depression och för mycket jobb att göra...men iaf. Köp något naturmedel med Rosenrot, det blev bättre på några dagar bara! Mycket piggare och pilsk som en katt i mars!

• Anonym (Kär??)

känner igen vad enda grej du skriver,vet inte vad jag ska ta mig till.

• Jagger

Om man som kille e gift, har en son på 2 år och frun fortfarande inte har lust?

Vad fan ska man göra????

• mrskensington

Två år är ganska lång tid. Parterapi? Sexrådgivning?

• Jagger

Rosenrot var den någon som skrev.
    Är det något uppblandat medel eller ren råvara?

• Zombra79

Det tog ett par månader efter förlossningen innan jag fick lusten tillbaka.. Men nu är den borta igen för att jag är gravid. Finns inte en tillstymmelse till lust längre.. Min man tycker självklart att det är tråkigt, men han tar det ändå med ro. Han klarar denna och en gång till säger han..

Svar på tråden Jag har ingen sexlust