• RIGMOR5

missfall på rosenrot..

hej!! jag undrar om det är vanligt att man kan få missfall om man äter rosenrot??
    vad ska man välja för någon sort??

• Svar på tråden missfall på rosenrot..
  • Börnen

Jag tror risken finns. Vad jag har hört så ska man bara ta rosenrot från mensens första dag fram till äl och sedan sluta. Alltså inte ta det efter att ev befruktning skett. Sedan om det inte blir något så kan man börja igen på mensens första dag och ta tills äl osv. Allt för att minska risken för missfall.

Börnen v. 27
  • skrattigtjej

ts asså de e så mkt skrock som ha gåt på fl senaste tiden och ja föstår din oro men asså om jag ska vara ärlig vist rr hjälpte mot många saker för min del.. men jag blev inte gravid... Men vist fick ökad äl... men asså de jag vill komma till är att de inte kan bevisas att rr kan leda tilll mf, då detta är ett natur läkermedel dem ej forskat vidare i... men vist, om du könne du vill ta de så... men jag sj ja ha slutat med dem, men ska nog snart börja med dem, bara konsrigt dem ej dimpt ner i brevlådan denna månad :-/ hm.. men men jag ha ju så de räcker :-P men ändå.. ja använder sytyrkan 3500mg tro ja de e.. och ja ha extra starka och dem lukta äppel ypuice.. haha, och ja beställde från hm www.tippssidan.se tror ja de hette... e inte helt 100 och där skulle de vara på fösta anonsen om rr tror jag..

Emmy
Svar på tråden missfall på rosenrot..