• rebekka06

Fick avbryta våran spray under 4:e behandlingen. Jag är gravid!!!!!

Kan inte fatta....men vi är med barn. Hade sprayat i 16 dagar och mensen kom inte....jag fick en magkänsla av att testa och fick ett +. Trodde inte på testet och gjorde ett nytt nästa dag och igen ett + Men för att vara säker lämnade jag ett test på mvc i fall att det var något fel på testerna,men det var också ett +. Har fortfarande svårt att tro på det hela men ska få komma på VUL den 21/8 och hoppas allt är bra. Men det är otroligt hur det kan bli. Jag är faktisk gravid! Jag är så glad....

• Svar på tråden Fick avbryta våran spray under 4:e behandlingen. Jag är gravid!!!!!
  • rebekka06

Vi skulle göra ett ivf.....(4:e ivfbehandling)och jag hade börjat med den nedregulerande sprayen. Skulle spraya i 3 veckor innan blodprov skulle tas för att se om jag var nedregulerad innan sprutorna skulle tas.Men jag fick ingen sprayblödning och hade en känsla av att testa.

• rebekka06

Det var nog storken som var och sådde sitt frö eftersom vi lyckades utan hjälp ändå....hehe. Kram och tack igen.

• Jossi78

Grattis

väntar en sessa v31
  • Mia med 2

Åh, Grattis!! Jag vill oxå ha ett plus

• killing

stort grattis och lycka till!

• rebekka06

jag jag har många gånger tyckt det har varit tufft och varit så negativ och deppad för att det inte funkar för våran del....nästan berädd på att ge upp,men samtidigt är jag envis. Men kämpa tjejer....jag verkligen hoppas och tror att alla ska få uppleva denna lycka tillslut.
    Kram och tack för alla grattis hälsningar.

• gummisnoddas

Ursäkta... men vad är spraya? Är det ngt slags preventivmedel? Grattis hur som helst!!

• Mirren

Spraya bör man för att reglera ner kroppen inför IVF (provrörsbefruktning). Grattis rebekka, så skönt att du slapp!

Svar på tråden Fick avbryta våran spray under 4:e behandlingen. Jag är gravid!!!!!