• sara2005

Tips på kul aktivitet/utflykt för 2-åring i Stockholmsområdet?

Min tjej fyller 2 imorgon och jag skulle vilja göra något kul med henne, men har idétorka... Maken jobbar och lillasyster på 5 månader måste kunna följa med. Någon som har tips??

• Svar på tråden Tips på kul aktivitet/utflykt för 2-åring i Stockholmsområdet?
  • ZezzA80

Jag var på Junibaqcken med min brorsdotter som är 2 år o 3 månader. Hon tyckte sagotåget var helt underbart hon är dock välbevadrad i Astrids böcker så hon kännde igen många. Efter tåget lekte vi lääänge i mamma mu o kråkan utställningen. Efterso man inte får ha vagn med sig in så är det ju praktikst att kunna bära den minsta i sjal.

Annars är ju leksaksmuse'et nåt som verkar bra. Har inte vart där själv men hur misslyckat kan det bli.

• pakkemakke

vi var till stockholm på semester iår, sonen är idag 2 år+ 1mån. Tänkte ett tag på junibacken men kände samtidigt att han är lite för liten. Det höll personalen med om lite när vi var på djurgården o strosa. Men det är lite olika från barn till barn.
    Det vi gjorde istället var att åka till ett lekcenter. Där går vuxna o barn som ej kan gå in gratis. Så där betalar ju du bara för en person. Ett kul äventyr tyckte vår son iaf.
    Gå in på www.barnsemester.se o klicka dig fram till stockholm o vad som finns att göra där. Det finns många tips.
    Lycka till o ha det så kul imorgon!
    Grattis!!!

• angeleye82

Skansen är ju kul..dom har ju en speciell liten barn hörna med kattungar, lammungar osv..:)

Svar på tråden Tips på kul aktivitet/utflykt för 2-åring i Stockholmsområdet?