Har du sett ett UFO?
Som frågan lyder; har du sett ett UFO. Många säger att de gjort det.
"På långt håll" innebär på himlen, på ett fält etc. "På nära håll" innebär 0-30 meters håll.
Ska bli intressant vad omröstningen visar...
Som frågan lyder; har du sett ett UFO. Många säger att de gjort det.
"På långt håll" innebär på himlen, på ett fält etc. "På nära håll" innebär 0-30 meters håll.
Ska bli intressant vad omröstningen visar...
Jag har sett märkliga saker. Men jag har ingen aning om det varit UFOn
Nej.
nä det har jag inte,har sett oförklariga saker,men skulle aldrig säga att det var nått "ufo". För det första skulle iallafall ingen tro på en,så det spelar ingen roll.
Nä tyvärr, men däremot ett spöke.
nej hoppas jag slipper se både ufo och spöken :P
Trodde att jag såg ett en gång men det visade sig att det var en raketuppskjutning, i Florida! Hur det nu kunde synas till lilla Dalsland, var fler som såg det, stod om det i tidningen.
Såg ut som sökarljuset på en helikopter men det slutade i luften, lös inte ända ner till marken.
Kadorran: Jag tror stenhårt på dig och behöver inte ha fler förklaringar eller ställa en massa frågor Tycker ibland att det är märkligt att "folk" påstår att de som säger sånt ljuger - varför i hela fridens namn skulle man själv sätta sig så på pottan med ett sånt uttalande när man VET att många blir misstänksamma, tycker man är ett miffo, tror att man ljuger osv osv
Kan säga att jag inte vet vad det var vi såg....jag och några goda vänner skulle åka till en god vän för några år sedan det var en mörk vinternatt.
Jag sitter brevid den som kör tre tjejer sitter i baksätet. Plötsligt så när vi är på en grusväg ser vi ett starkt motljus! Jag säger till tjejen som kör, nu får vi möte ! se upp!
Alla tjuter till....hon väjer åt sidan. Ljuset gled förbi tyst snabbt och ingen bil såg vi till???
Det var inget "fordon" men va sjutton det var vi alla såg den natten det kan man undra. Har tänkt på det ibland. Vi var ju fler som konstaterade att det där var något konstigt...utöver det vanliga.
Skönt att man inte var ensam för ingen hade ju trott en då nu är vi iaf några som sett samma sak
oOoJOYoOo: Det låter ungefär som det min mamma och min moster råkade ut för, för en ca. 20 år sedan!
De var på väg hem från en hockeymatch och de skulle svänga vänster från en väg som vid den tidpunkten var mörk och otrafikerad.
De inväntar vad de tror är ett möte. Ett ovalt ljus far förbi, och mamma säger då till sin syrra att "vad konstigt att det inte är några bakljus och att inget ljud hördes när "bilen" for förbi!"
Men själv har jag inte sett nåt!
ShaylaShy---> Det var intressant att höra...för så upplevde vi det med! Vi satt som levande frågetecken o bara stirrade på varandra.
oOoJOYoOo: Mamma o moster tittade darrande på varandra! Och önskade att fler hade varit där och sett samma sak, för mamma är då hemskt nyfiken på vad det var för något.
Nej, men min väninna och hennes mamma påstår sej ha sett ett. Jag har bara sett hört skumma jätte hemska ljud som jag tror är fråm ett spöke. För spöken finns faktiskt !
uff... tror inte att det finns ufo eller spöken. logiska förklaringar finns till det mesta...
Nix.
Hahha.. SVAR: Nej!
hjärnan är fenomenal på att luras... Man tror på nåt och hör nåt man tycker är konstigt och då är det genast ett spöke eller ett ufo när det i själva verket kanske var vinden hm....
Kadorran: Vad såg du?
Tycker sånt här är intressant även om jag själv aldrig sett något. Däremot har mitt ex sett något som skulle kunna vara UFOn på nära håll. Han såg tre ljusklot, helt runda i olika färger, som kom farande rakt emot honom, stod stilla och liksom hovrade i luften, svängde av tvärt åt nåt håll (vänster tror jag) och for sedan snabbt iväg. Ingen som vet vad det var och det var flera som hade sett det, fast inte så nära som han.
Jag vet inte vad jag såg idag en stjärna som stod stilla sen rörde den lite på sig och försvann... trodde först det var ett moln som kom före den men tittade åter och åter igen på kvällen på samma område där stjärnan fanns såg inte den igen såg jag ett ufo har andra sett sånt eller har bån förklaring stjärnfall var det inte för det rörde sig för lånsamt att det skulle ha varit stjärnfall