Tråden för smyckestillverkare 5.0
Här diskuteras PÄRLOR av alla de slag.
Välkommen.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-15 22:41:41:
nr 1: 1900 inlägg
nr 2: 3000 inlägg
nr 3: 4000 inlägg
nr 4: 5000 inlägg
Här diskuteras PÄRLOR av alla de slag.
Välkommen.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-15 22:41:41:
nr 1: 1900 inlägg
nr 2: 3000 inlägg
nr 3: 4000 inlägg
nr 4: 5000 inlägg
Sallisen:Det är jue bara att starta. Kom ihåg bara hur många inlägg det har varit i tråden, du kan runda av
Jag startade en ny tråd redan nu. Jag är sjuk så jag är osäker på hur jag kommer orka att vara inne i morgon...
Har hög feber och huvudvärk... orkar inte ens pärla ju...
Varför finns sidor som Tradera?! För att jag ska bli ruinerad eller?!
Jag har budat alldeles för mycket *ruskar trött på huvudet*
Så mycket pärlor, så lite pengar!
Ja det är härligt. Jag tycker Tradera är alldeles utmärkt att hitt lite speciella saker på.
Därför är det så kuuul.
Ojoj, här råder ingen skrivkramp, det är ett som är säkert. Ni har ju hunnit klottra ner flera herrans sidor medan jag varit i skolan m.m
Men det är alltid skoj att läsa denna tråd!
Nu har jag överläggningar med mig själv om jag ska tjuva liiite granna penkisar från sparkontot och köpa liiite pärlor. Bara lite.
Som en heroinist som bara ska ta en liiiiten sil
( eller hur nu heroin tas...?? ) Sak samma, ni fattar poängen.
Jadå, och vi djupt nere i träsket
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m14369933.html
här är den nya tråden
Då är den här tråden stängd nu då???
nä det tror jaginte. har för mig att det ska stå under sista inlägget om det är stängt.
Fast man brukar "stänga" den gamla tråden om man öppnar en ny...lite drygt att ha två liksom...
jo det förstås menman vill kanske vara ute med en ny innan den andra stängs
ser ju nu att denna stängs i morron
Bemma: Vi får se till att smuggla in lite av råvaran på hemmet, annars får vi nog tok-abstinens. Detta är last jag inte på något sätt vill bli av med
Hej smyckestillverkare!
Jag gör smycken av väldigt lätta föremål och behöver införskaffa mig små (0.5cm) kulor av järn el dyligt som fungerar som tyngder för att få halsbandet att hänga snyggt. Försöker googla på nätet men det verkar inte existera "tyngdkulor", är det någon som har någon aning om var jag kan beställa dessa?
Tack! :)
Hälsningar, Kelda