• Nillane

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Här diskuteras PÄRLOR av alla de slag.
    Välkommen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-15 22:41:41:
    nr 1: 1900 inlägg
    nr 2: 3000 inlägg
    nr 3: 4000 inlägg
    nr 4: 5000 inlägg

• Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0
  • Nillane

Sallisen:Det är jue bara att starta. Kom ihåg bara hur många inlägg det har varit i tråden, du kan runda av

• Sallisen
    Nillane skrev 2006-11-14 17:53:44 följande:
    Sallisen:Det är jue bara att starta. Kom ihåg bara hur många inlägg det har varit i tråden, du kan runda av
    Schyysst! Jag ska komma ihåg inläggen också!
    ... och han skall torka bort varje tår från deras ögon... Upp 21:4
  • Sallisen

Jag startade en ny tråd redan nu. Jag är sjuk så jag är osäker på hur jag kommer orka att vara inne i morgon...

Har hög feber och huvudvärk... orkar inte ens pärla ju...

• Missix

Varför finns sidor som Tradera?! För att jag ska bli ruinerad eller?!
    Jag har budat alldeles för mycket *ruskar trött på huvudet*

Så mycket pärlor, så lite pengar!

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Sallisen
    Missix skrev 2006-11-14 18:06:37 följande:
    Varför finns sidor som Tradera?! För att jag ska bli ruinerad eller?! Jag har budat alldeles för mycket *ruskar trött på huvudet*Så mycket pärlor, så lite pengar! Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
    Jadu... det kan man fråga sig! Jag har också köpt på tok för mycket....... Men det är så härligt ju!!!!!!!!!

Får ge avkall på nåt annat.... eller?! Äsch!
  • Missix

Ja det är härligt. Jag tycker Tradera är alldeles utmärkt att hitt lite speciella saker på.
    Därför är det så kuuul.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • NennasuS

Ojoj, här råder ingen skrivkramp, det är ett som är säkert. Ni har ju hunnit klottra ner flera herrans sidor medan jag varit i skolan m.m
    Men det är alltid skoj att läsa denna tråd!

Nu har jag överläggningar med mig själv om jag ska tjuva liiite granna penkisar från sparkontot och köpa liiite pärlor. Bara lite.
    Som en heroinist som bara ska ta en liiiiten sil
    ( eller hur nu heroin tas...?? ) Sak samma, ni fattar poängen.

• Anna ML
    NennasuS skrev 2006-11-14 18:26:08 följande:
    Ojoj, här råder ingen skrivkramp, det är ett som är säkert. Ni har ju hunnit klottra ner flera herrans sidor medan jag varit i skolan m.m Men det är alltid skoj att läsa denna tråd! Nu har jag överläggningar med mig själv om jag ska tjuva liiite granna penkisar från sparkontot och köpa liiite pärlor. Bara lite. Som en heroinist som bara ska ta en liiiiten sil ( eller hur nu heroin tas...?? ) Sak samma, ni fattar poängen.
    ha ha pärlknarkare är vi allihopa tjohojRäcka ut tungan
    en pärla två pärlor tre pärlor fyra pärlor fem pärlor och så om igen zzzzzzzzzz
  • NennasuS

Jadå, och vi djupt nere i träsket

• Bemma
    Missix skrev 2006-11-14 18:06:37 följande:
    Varför finns sidor som Tradera?! För att jag ska bli ruinerad eller?! Jag har budat alldeles för mycket *ruskar trött på huvudet*Så mycket pärlor, så lite pengar! Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
    Hehe...veeet vad du menar!! Man bjuder lite här och där också Ooops! är man uppe i några hundra!!
    NennasuS skrev 2006-11-14 18:26:08 följande:
    Ojoj, här råder ingen skrivkramp, det är ett som är säkert. Ni har ju hunnit klottra ner flera herrans sidor medan jag varit i skolan m.m Men det är alltid skoj att läsa denna tråd! Nu har jag överläggningar med mig själv om jag ska tjuva liiite granna penkisar från sparkontot och köpa liiite pärlor. Bara lite. Som en heroinist som bara ska ta en liiiiten sil ( eller hur nu heroin tas...?? ) Sak samma, ni fattar poängen.
    Åhååå!! Vi kommer att hamna på pärlreabiliteringshem allesammans! Själv är jag i ett reält pysselträsk just nu!! Inte alls lust att ta mig an min uppsats!! Oskyldig
  • Bemma
    Sallisen skrev 2006-11-14 18:04:44 följande:
    Jag startade en ny tråd redan nu. Jag är sjuk så jag är osäker på hur jag kommer orka att vara inne i morgon...Har hög feber och huvudvärk... orkar inte ens pärla ju... ... och han skall torka bort varje tår från deras ögon... Upp 21:4
    Har du startat en ny tråd? Lägger du ut länken till den i så fall?
  • Bemma

Då är den här tråden stängd nu då???

• Lunar

nä det tror jaginte. har för mig att det ska stå under sista inlägget om det är stängt.

• Bemma

Fast man brukar "stänga" den gamla tråden om man öppnar en ny...lite drygt att ha två liksom...

• Lunar

jo det förstås menman vill kanske vara ute med en ny innan den andra stängs

• NennasuS

Bemma: Vi får se till att smuggla in lite av råvaran på hemmet, annars får vi nog tok-abstinens. Detta är last jag inte på något sätt vill bli av med

• KeldaStagg

Hej smyckestillverkare!

Jag gör smycken av väldigt lätta föremål och behöver införskaffa mig små (0.5cm) kulor av järn el dyligt som fungerar som tyngder för att få halsbandet att hänga snyggt. Försöker googla på nätet men det verkar inte existera "tyngdkulor", är det någon som har någon aning om var jag kan beställa dessa?

Tack! :)

Hälsningar, Kelda

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0