• MaBinta

80-85:or som försöker få barn, här kan vi stötta varandra!

Tänkte starta en egen tråd med tjejer som försöker få barn men som inte lyckats av någon anledning.
    Här ryms alla (naturligtvis är även andra som inte är födda 80-85 välkomna oxå!)

Själv är jag 24 och har försökt att få barn i 18 månader,
    haft ett MA och tyckte det var skönt att hitta personer på FL med samma erfarenheter.
    Här kan vi stötta och trösta varandra, skratta och gråta i resan mot det efterlängtade plusset!

• Svar på tråden 80-85:or som försöker få barn, här kan vi stötta varandra!
  • LillaMi

- Oj... det var ju kanske inte det roligaste att "ta upp" ... men hur kan det ha blivit så?

(¯`°?.¸ ♥ TvåVillBliTre♥ ¸.?°´¯)
  • LillaMi
    *gäsp* 

"Criminal minds"  kommer på tv snart... undrar om jag klarar att hålla mig vaken..
  • MaBinta

Därför att när dom anställde mig gick jag på timlön och i sep fick jag fast och då har dom satt en lön som dom tyckte var bra. Jag har hela tiden sagt att jag fått för lite men ingen har lyssnat och nu tänker jag smälla näven i bordet eftersom jag har facket i ryggen.

• LillaMi

det gör du rätt i... det är ju mycket pengar oxå!

• LillaMi

- Nä.. Bintan, du är alldeles för seeeg!!! Flört
    Orkar inte sitta här längre - ska kolla på tv..och gå och lägga mig..

Puss på dig!

• MaBinta

Mi: SEG??? jag jobbar ju! Hahah springer som en iller mellan datan och incheckningsdisken! Men puss på dej med

• LillaMi
    Skoja ju bara
  • MaBinta

hehe synd att man inte har msn på jobbet... Fast då skulle väl inget bli gjort. haha

• apsa

oj förlåt har varit borta ett tag nu vi körde en liten runda i nya bilen med vovvarna
    TACK MaBinta de är mina små bäbisar...

LillaMi jag vet inte alls hur det är att lägga in bilder i bloggen har inte skrivit nått själv så

• apsa

ny för oss men det är en -00 men STOOOR tycker jag och hundarna var nöjda dom med

• stina83

jo men herregud det är ju ny!! eller endå inte tycker våran bil är nu och det är 98 och den är ju endå 2 år gammal! men det är bara för ma är äldre än man tänker att man är!

• apsa

hehe ja men så är det nog... men för oss känns det ju som en ny bil och så gammal är den ju ändå inte.. den har en röd metallic färg ser närsan ut som en karamel.

Svar på tråden 80-85:or som försöker få barn, här kan vi stötta varandra!