• Handygirl

Ivf-skadade gravida del 2

Halloj

Den gamla tråden stängdes, så jag tänkte starta en ny, även om den värsta oron gått över.

Lägger in länken till den gamla:
    "En tråd för ivf-skadade gravida med överdriven oro"
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m8807405.html

• Svar på tråden Ivf-skadade gravida del 2
  • Handygirl

Hur mår ni allihop?

Själv är jag i vecka 18, mår finfint, ska på Ul på tisdag.

• beibikär
    Hej! Ursäkta att jag klampar in i er tråd så här bara...Men jag tänkte att nån kanske är intresserad av min msn-grupp. Man gläds så otroligt med alla som äntligen lyckas!! Vet ju allt för bra hur svårt det kan va...men, men nu rullar vardan på med småbarn. Har själv en dotter som snart blir 14 mån. På nåt vis tycker jag att man ibland inte känner sej riktigt som en "vanlig" förälder...vissa saker kan bara den som har fått kämpa förstå. Nån annan som tycker så? Och sen att börja upp det på nytt...syskonförsök...Jag vill därför tipsa om en nystartad msn-grupp där vi som har provrörsbarn diskuterar allt som rör behandling, längtan, besvikelse, den stora glädjen, förlossningar, spädbarn, småbarnsproblem, ALLt som faller oss in att diskutera!
    Gruppen är under uppbyggnad så nu har ni chans att påverka hur där ska bli! Kom med!!
    Endast medlemmar kan komma in och se våra diskussioner och foton eftresom det är en privat grupp. Men alla med provrörsbarn är välkomna att registrera sej!

groups.msn.com/ivfmammor
Svar på tråden Ivf-skadade gravida del 2