• Emmiez

Listan för oss som väntat mer än ett år (Del 7)

Hej!

Här är listan för oss som kämpar och väntar... och som har gjort så i mer än ett år. Listan är tänkt som ett "extra stöd" för oss där vi kan hålla ihop, glädjas åt varandras framsteg och trösta och krama då det går oss emot... Här finns även utrymme för mer allmänt prat Välkommen hit!

Tidigare tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m3066697.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m4154163.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m5601510.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m7262852.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m9166226.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m11410488.html

• Svar på tråden Listan för oss som väntat mer än ett år (Del 7)
  • Maja 79

*hoppar och studsar*

Jag vill tröstsupa... jag vill.. jag är på...

Man blir faan inte lyckligt utav att vara olycklig..
  • Emmiez

Jag ska inte tröstsupa, tänk om det förstör första pergokuren

• Maja 79

Emmiez;

Ähh.. Man kan alltid ta en ny !!! 

• Maja 79

Å man ska inte glömma att de finns de som lever på att sälja pergo och äl-tester till oss...

• Bisquit

va blir pergot förstört om man dricker alkohol???

Det har jag aldrig hört. I så fall bodre det stå på förpackningen...

Sen är det ju skillnad på att dricka vin till middagen och att dra i sig en hel sjuttis..

• Emmiez

eh, hoppas inte pergot blir förstört av alkohol, drack två cider i fredags..

• Maja 79

Kan inte tänka mig att pergon blir förstörd.. Står ju inte på förpackningen.. Det var menat som ett skämt innan..

Jag lever på som vanligt, så en och annan fylla har det ju blivit.. Man kan ju inte sluta leva bara för att man inte blir på smällen bums..

• Emmiez

jag har inte druckit alkohol sen midsommar innan i fredags, tyckte att det var okej då
    Borde inte påverkat, hoppas jag

• Emmiez

Nu har jag fått svar och jag hade ingen äl med första pergon
    Väntar nu på mensen, när den kommer blir det dubbel pergo kur..

Ska göra ett gravtest på måndag, sen gå till apoteket och hämta gestapuran och pergotime. Vill göra ett test för säkerhet skull även om jag inte haft äl

• Emmiez

Aioha:
    Tack för kramen
    Kramar tillbaka :)

Hur går det för alla andra?

• Aihnoa

Vet inget om andra men jag sitter o har såååååån jäla mensvärk. Aja ny månad, ny äl, kanske ork till flera försök...

Har lite många kommande bebisar i faggorna, en på julafton och en i mars och båda önskar sig baybyslapptäcken. Men vi får väl se vad jag pallar tillverka åt andra. Svor nämmerligen dyrt o heligt på att jag inte skulle sy till andras barn när jag tog ner symaskinen från sverige för 4½ år sedan - men å andra sidan, vi kanske aldrig kommer att få ett barn och.... Tja vi får väl se helt enkelt.

Men den ena blivande mammam (jobbar i baren brevid jag) hon vill ha en massa råd om barnvagnar, vad som finns på nätet, baby björn tex ska jag tydligen kunna allt om eftersom jag är från Sverige? Aja I v.20 är hon så hon har ju ett tag till att fundera.

• Emmiez

Aihnoa:
    Jobbig sits.
    Lite jobbigt att man måste veta allt för att man faktiskt kommer från ett visst land eller en viss stad..
    Jag hoppas det löser sig för eran del också

Svar på tråden Listan för oss som väntat mer än ett år (Del 7)