Har ni kalsonger/trosor utan på blöjorna på era 1-3 åringar?
Använder ni underkläder på era små? Började fundera på om man brukar ha kalsonger/trosor utanpå blöjorna eller bara ha byxorna direkt. Hur gör ni??
Använder ni underkläder på era små? Började fundera på om man brukar ha kalsonger/trosor utanpå blöjorna eller bara ha byxorna direkt. Hur gör ni??
nej bara Up & Go blöja på..
Nästan bara blöjor, men någon gång när de har klänning har de fått ha trosor utanpå blöjan.
Har bara trosor över blöjan om hon har klänning på sig och inga strumpbyxor.
När jag inte använder bodysar på min dotter utan tröja och byxa så har jag trosor på henne.Hon är 17 månader.
Trosor på Siri [1 år] om hon har klänning eller är "lättklädd" i t-shirt och blöja för annars så drar hon bara av sig blöjan.
Inte om hon har strumpisar eller brallor.
Nej, lilla K har aldrig haft ett par trosor på sig, det har funkat bra med bara blöja.
Nej bara blöja.. men i sommar har han gått med rumpan bar ganska mkt. Vi har varit ute på landet.
Om min son inte har body så har han underbyxor (babymodell, kan inte kalla det kalsonger...*S*)
Det är mest för att hålla blöjan på plats bättre, mjukt o bekvämt för honom med tror jag.
/L
Trosor eller body under byxorna eller klänningen. Jag tycker det håller blöjan på plats lite bättre...
Vi har haft bara blöja fram tills aldeles nyligen. Men nu hoppas vi att han snart ska vilja sluta med blöjan så han får kalsonger utanpå blöjan ibland, för att vänja sig lite.
Har haft "underbyxor" utanpå minstingens blöja på nätterna nu när det varit så varmt. Eftersom han sov endast i blöja kändes det bra eftersom han lätt får av sig blöjan annars... Men när han har kläder på sig har vi aldrig använt underbyxor.
Om hon haj kjol eller klänning utan body brukar vi ha trosor!
jag har i stort sett aldrig haft trosor/kalsonger över mina barns blöjor. Eftersom min dottr blev torr tidigt, tycker jag bara att det är störande att 86-92 underkläderna är blöjanpassade. Det ska bli skönt nu när jag kan börja köpa större storlekar både på underkläder och byxor !
Nej bara blöja.. men i sommar har han gått med rumpan bar ganska mkt. Vi har varit ute på landet.
Om han går med rumpan bar kanske det vore dags att börja träna med att ha boxers/kalsonger? :D
12 år senare har de nog lyckats få barnet att använda underkläder. Hur hittar man så gamla trådar?