• bripoint

Roligt sagt under kärleksakten

Har hört så mycket kul och tokigt när det gäller vad folk
    fått höra eller själva sagt "i sängen"
    Har ni några kul berättelser?

Jag börjar med en.

Min vän hade träffat en kille, de kände inte varandra så väl.
    Lite för överförfriskade traskade de hem till honom.
    Väl där hamnade ganska snabbt i sängen.
    Först gick det lugnt och sansat till...men han blev allt vildare och precis sekunderna innan han...
    så vrålar han
    -Håll i hatten för nuuu paserar vi hjärtat.

Behöver jag säga att hon kom av sig totalt?
    Skratt!

• Svar på tråden Roligt sagt under kärleksakten
  • Zimlis
    ASKUL TRÅD

Kompis x hade kärleksakt i en något trång hyttsäng (övre dessutom) x skulle byta ställning o va ovanpå varpå hon drar up huvvet o skallar killen rätt på näsan, som givetvis får näsblod.
    Inget mer sex den kvällen - men en fin svullen näsa!!
  • Elina86

Tänkte bara göra er uppmärksamma på att den här tråden läggs ner om 4 dar.. trådarna här får ju inte vara äldre än 3 månader och den 23e är den här det.. kan någon (kanske TS) starta en ny, uppföljare??

• Anonym (taaack)

ja och min pojkvän har sex då han ska komma på min mage å han råka komma rakt i mitt öga å de ja sa va tack för de televärket hihi

• Anonym (duktigt)

jag och min kille hade varit på fest, kom hem och var fortfarande ganska fulla. Iaf så har vi sex och just när han kommer kläcker jag ur mig; nämen, va duktig du är! Tänkte nämligen just då på att det inte kan vara lätt att komma och så när man har druckit ganska mycket, men det lät som om jag pratade med ett litet barn!

• Anonym

imorse när jag var lite sugen så precis innan vi skulle få till det så stannade han upp och sa -du måste hjälpa mig med chokladen sen, annars hinner jag inte. Han skulle åka iväg och jaga nu på morronen och tar alltid med sig en "masäck". Så klart jag hjälpte honom med den= )

• Anonym (festival)

De värsta jag har varit med om, hände på en festival.
    Jag och min sambo hade pimplat öl hela dagen, så lagomt till läggdags var man ganska onykter.
    Och sugen som man är, så börjar jag suga av han...
    Och helst plöstligt kläcker han ur sig: du behöver inte ha dåligt samvete för att du kör dina vänner!

Och dagen efter så ska vi ha sex i tältet och då säger han bara: är du klar snart för jag måste spy!

Nej tack till festivalsex.

• Anonym (krasch!!)

Alla som har en "Malm" säng från IKEA vet ju att madrassen ligger på två plåtskenor. Endast. Igår hade vi sex och han jucka på som faan! KRASCH!! Ena sidan av sängen ramla i golvet och madrassen med oss på.. 45 grader lutning..

Men vi var så nära mål så han juckade vidare och så fort han är klar så brsiter jag ut i asgarv "Hämta kameran" skriker jag!

I morse när han sätter sej på sängkanten för att ge mej en hejdå puss innan han går till jobbet så sker reprisen
    Han säger bara "Gumman gå upp nu, du sover i en nerförsbacke"

Skiten rasa ihop igen och den står så fortfarande,får fixa det efter jobbet idag!

• Anonym (seyri)

det där med indianerna har häntmin väninna, fast hennes pojkvänn sa "komigen nu orcherna kommer!"
    jag vet inte vad de hade rökt...

• CuteElliz

detta hände visserligen inte under själva sexakten men iaf...
    jag har två systrar o den ena hade följt me o handlat o den andra stannade hemma me sin pojkvän... när vi kommer hem sitter hon på trappan o asgarvar... när jag o vår andra syrra frågar va de e hon garvar åt så tar de ett tag sen förklarade hon att dom hade varit på väg o ha sex... men att han till slut sagt: jag hittar ju inte hålet... behöver jag säga att vi också garvade..??

• Melle

Anonym (krasch!): Det där har hänt oss också! I en malm-säng! PANG! sa det bara mitt under akten å så rasade hela sängen ihop. Men vi körde vidare och när vi var klara så somnade vi bara bums. När jag vaknar på morgonen så tycker jag liksom att jag ligger lite "snett". Börjar långsamt komma ihåg vad det var som hänt mitt i natten, sen börjar vi asgarva!

Nu har vi bytt ut de där ytte-pytte-skruvarna till ett par låååånga!

• Anonym (krasch!!)

haha, jävla skit sängar!! Det hände i natt igen

Tack för tipset om lååånga skruvar

• Anonym (sexy)

Jag och tjejen är i full gång i sängen och har jätte skönt i missionären armarna rakt ut åt sidan och håller varandra i handen mellan kyssarna säger jag att det är nära för mig.
    Ja fortsätt säger hon.
    Efter att jag fått en otrolig orgasm kysser jag henne och säger- Jag älskar dig.
    Varpå hon utbrister VA FAN.

• Anonym (Bocken)

Det brukar i 99% av fallen vara frun som kommer först när vi har sex, så det innebär att sexakten är över i samband med att det går för mig. 

Jag brukar ofta säga något direkt efter att jag sprutat i henne, särskilt om vi ligger i missionären och har ansiktena nära varandra. 

Kan vara "god jul älskling" om det är julafton, eller "grattis på födelsedagen". "Skönt att det är lördag", "kul att jag fick komma", "thank god it´s friday" osv.

Inget särskilt med dessa kommentarer, ser ganska tråkiga ut, men om man säger dem medan man fortfarande ligger kvar i missionären och jag precis kommit i frun kan det bli ganska kul i just det sammanhanget, och vi brukar garva åt det.

Svar på tråden Roligt sagt under kärleksakten