Hemorrojdsalva mot rynkor??
Har hört att hemorrojdsalva är bra att smörja på runt ögonen, men undrar om det är sant, har hört många säga samma sak, men hjälper verkligen rumpsalva mot rynkor ? nån som vet?
Har hört att hemorrojdsalva är bra att smörja på runt ögonen, men undrar om det är sant, har hört många säga samma sak, men hjälper verkligen rumpsalva mot rynkor ? nån som vet?
Det är bara att gå till apoteket å fråga..dom vet vilken du ska ha. Hör även efter på hälsokostaffären. Där har jag köpt nått sammandragande oxå. Kommer inte ihåg vad det hette men den salvan fyllde sin funktion den oxå. Skitenkelt...
Funkar det med Xyloproct-salva?
Jag har inte testat själv (fegis) men vad jag har hört så ska det funka både mot påsar och rynkor. Effekten är dock ganska tillfällig, vara bara någon timma eller nåt.
Jag testade en annan salva, kommer inte ihåg vad den hette eller vad den egentligen var till för bara att det inte var "rumpsalva", men den sved som attan.
hehe, vad kul.... synd att det bara var mot påsar under ögonen och inte mot rynkor.... killen undrade vad jag gjorde med rumpsalva... "ööö... ska smörja in ansiktet... mot rynkorna... hmm... " han bara tittar på mig och går
Jag är lite nyfiken på om det är nån som testat salvan?? Funkar det på er??
Eller är den skitdålig..
Men snälla du - inte tvivlade du väl...
Jag vet att det funkar...var bara lite nyfiken om det var nån som testat..
Hej! Jag heter Ilyas och är 19 år. Jag har haft rynkor på panna och min ansikte ser ut gammal än jag är nu så behöver lite hjälp. Ska jag använda någon medicin eller gå till doktorn?
Tack
lol ja använd rumpsalva
Nu minns jag inte vilken/vilka men vissa salvor innhåller (tror det var kortison men kan ha varit något annat som är hudförtunnande) ett ämne som inte är lämplig på den tunna huden under ögonen. Finns sorter utan detta ämne så välj en av dessa.
Har ingen aning om hur bra det är men läst det många ggr och folk verkar tycka det hjälper.