• Snakeheart

Ensam... fler ensamma blivande och/eller nuvarnade föräldrar i Gbg-trakten med lust att träffas...?

Fikor eller lite vad som.. Kom gärna med idéer! Trött på att jämt vara "ensam" nu bara...

Kramar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-28 00:09:56:
    Framför allt för ensamstående föräldrar, glömde jag tillägga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-24 22:52:22:
    Vi har fikat en gång nu.. ett litet, men härligt gäng! Hoppas på fler gånger snart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-15 01:42:37:
    Även Ni som inte är ensamstående och kanske inte ens har barn ännu är förstås mycket välkomna!! Kanske Ni "bara" känner Er lite ensamma ibland...?!

• Svar på tråden Ensam... fler ensamma blivande och/eller nuvarnade föräldrar i Gbg-trakten med lust att träffas...?
  • sillu71

ok...det var spännande med ultraljud...
    nej nu ska jag lägga mig å få nya krafter till imorgon ( eller?)
    prison break kl 22 med...he he he
    sköt om dig så ses vi vidare!
    *kram*

• MoonFlight

Det har gått jättebra, sååå skönt att komma bort från Sverige ett tag men det var skönt att komma hem också och tillbaka till verkligheten.

• sillu71

Hej!
    Hoppas du mår bra..
    Ville bara kolla hur det gick på ultraljudet för er?
    kram

• Snakeheart

Moonflight: Åååh... hade också gärna rest lite, men dröjer nog ett tag iaf.. Tyvärr tyvärr... Lust å fika snart? Lägger in en lista för nästa vecka iaf! Kram!

sillu71: Hejsan!! Är bra med mig, men ultraljudet e ju på fredag.. Där, då? Kram!

• Snakeheart

Fika nästa vecka:

Måndag:
    Tisdag:
    Onsdag: Snakeheart och Jeremy (eftermiddag)
    Torsdag: Snakeheart och Jeremy
    Fredag: Snakeheart och Jeremy (osäker)

• stinamaria

Nästa vecak kan jag nog följa med. Vet inte vilka tider ännu men jag återkommer

• Snakeheart

Ojojoj... long time, no see Solig

Jag har skaffat plus (för första gången, så tacksam för alla tips & hjälp )
Svar på tråden Ensam... fler ensamma blivande och/eller nuvarnade föräldrar i Gbg-trakten med lust att träffas...?