Bebis efter andra IVF/ICSI försöket?
Ska göra vårt andra försök med IVF på måndag, den här gången med ICSI. Jag behöver lite pepp och undrar om det finns någon som blivit gravid på andra försöket och vill dela med sig av sina erfarenheter?
Ska göra vårt andra försök med IVF på måndag, den här gången med ICSI. Jag behöver lite pepp och undrar om det finns någon som blivit gravid på andra försöket och vill dela med sig av sina erfarenheter?
Jag blev gravid på mitt andra ICSI-försök. Nu är jag inne på mitt tredje och sista syskonförsök. Äggplock på måndag.
Kram, Leva
Vi fick en son efter vår andra ICSI. Jag tror att läkarna vet lite mer om hur kroppen regerar när man har redan gjort ett försök. Vi fick höra att man hade lite högre chans att lyckas vid andra försöket.
Jag lyckades på andra,är nu i vecka 9+1..Icsi bägge ggr ,men ändrad dos av div hormoner andra ggr. Lycka till.
Jag hoppas att du är en glad ruvare nu
Själv lyckades jag också på andra försöket och väntar nu en liten tjej (gravid i v. 33). Lycka till!
Vi lyckades på andra försöket. Du är välkommen att läsa mina bloggar om du vill.
Kram Mrs J
Nu är jag i alla fall en lycklig ruvare med ett ägg i frysen. Nu är det bara till att vänta och se! Tack för ert stöd! Ni får gärna höra av er till mej om ni vill. Kramar!
Hej! Jag blev gravid på det andra IVF-försöken, hade två ägg i frys efter första men inget av dessa två stannade kvar...
Så ett jätte-stort lycka till!
Jag blev gravid på andra IVF:et (hade en isättning med upptinade däremellan också).
:)