• cenno

någon mer IVFare som ska ha barn i oktober/november/december?

Undar bara vart ni har tagit vägen?
    Jag är nu i vecka 29. Är oerhört spänd på vad som ligger framför. Oroar mig en hel del fortfarande men inte för själva förlossningen utan att något konstigt ska hända under graviditeten. Har varit inlagd för en blödning men nu är det ok igen. Känner den lilla bebisen sparka då och då, det gör mig hur lycklig som helst!

• Svar på tråden någon mer IVFare som ska ha barn i oktober/november/december?
  • Mrs J

Vi är inne på väntar barn
    Finns en massa trådar där för IVF:are som plussat.
    Kram Mrs/V23

• majsan2

Hej Cenno, jag håller också till på vänta barn! Är i v23 nu och njuter av tiden. Nu efter UL har jag lyckats lugna ner mig själv och oroar mig inte så mycket längre! Häng med på några av våra trådar på vänta barn!!
    www.familjeliv.se/Forum-2-18/m11183035.html

• Issa06

Hejsan! Jag är i vecka 28, snubblar snart in på v 29.. BF den 25/11. Oroar mig också väldigt mycket, antar att det är ganska naturligt för oss som gått igenom IVF-cirkusen. Jag tror inte att jag kommer att slappna av förrän pyret ligger på min mage och allt är ok..

Min lilla kille rör sig väldigt mycket och det har varit otroligt skönt att känna. Då vet jag ju att det finns liv där inne.. Usch vad djupt det där sist blev..

• Girlie

Är gravid i vecka 30 efter IVF på Carlanderska. . .
    Konstigt. . .men jag känner mig mer hemma på "Svårt att få barn" forumet...

Svar på tråden någon mer IVFare som ska ha barn i oktober/november/december?