• Lilla Mindy

Vad tycker du om Tv-serien Prison Break?

Vad tycker ni om serien Prison Break?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om Tv-serien Prison Break?
  • Prisssan

Den är bra. Tittar alltid på den, typ nu då!

• Mrs Corbally

...och bättre kommer det att bli.....men jag ska inte säga nått!! Älskar verkligen den serien!!

Leon får en lillasyster i mitten på januari!!!! Wohoo
  • LR75

Tycker den är super bra. Det tråkiga är att jag redan sett dom avsnitten som kommer på tv nu...

• Jemma81

Har faktiskt aldrig sett den. Men jag undrar lite hur de kan göra en så lång serie om någon/några som försöker ta sig ur fängelse? Borde inte det som mest kunna bli en miniserie i 3 delar eller nåt? *s*

• Barbabok

Bästa jag sett på länge, enda som kan slita mig från datorn! Missar inte ett avsnitt!

• niiina
    Esmeralda25 skrev 2006-09-04 22:19:37 följande:
    Har faktiskt aldrig sett den. Men jag undrar lite hur de kan göra en så lång serie om någon/några som försöker ta sig ur fängelse? Borde inte det som mest kunna bli en miniserie i 3 delar eller nåt? *s*
    Precis så tänkte jag med innan det började. Eller jag undrar nog fortfarande hur de lyckas hålla en sån lång serie spännande såå länge Men det är allt annat än långdraget och segt kan jag lova. Det är smäckat med händelser och allt e så otroligt välgjort!
  • Missix

Idag var ett mycket bra avsnitt tycker jag

Och den mannen är inte att leka med. Jösses så snygg han är!

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Triss i Damer

Otroligt bra. tyvärr missade jag de första avsnitten, så jag förstår fortfarande inte en hel del. speciellt det där med vice presidentens bror. någon som kanske vill förklara för mig?

avsnittet igår var sååå bra!!

Svar på tråden Vad tycker du om Tv-serien Prison Break?