• SimmaLugnt

Har inte sett detta ämne förut

Såg inte att den fanns en ¨"Gravid" på "Svårt att få barn"...

Hade behövt den efter jag plussade och en tid framöver.
    Är i 22 veckan nu med min två små. Fick isatt två ägg i våras.
    Det är ju lite annorlunda för IVF:are i början av graviditeten.
    För det första vet man det ju väldigt tidigt, gör tidigt ultraljud, oroar sig på ett annat sätt.
    Sen har man enligt barnmorskan mer "lustigheter" med kroppen i början, efter alla härliga hormoner man tryckt i sig. :)
    Tar visst en bra tid innan de symptomen lägger sig och ger plats för vanliga graviditetssymptom.

Jag vill också säga ett JÄTTESTORT GRATTIS! Till er alla som äntligen lyckats! Visst känns det som jackpot?

Kramisar
    Maria

• Svar på tråden Har inte sett detta ämne förut
  • nollåttan

GRATTIS!!! Det var just ett sånt här inlägg jag behövde läsa. Jag och min man har än så länge bara gjort undersökningar men om ett par veckor ska vi till vår IVFklinik för ett första samtal. NÄr man är inne på "Svårt att bli gravid-sidor" låter det som om alla misslyckas. Jag vet ju att det inte är så men det är skönt att få lite positiv läsning innan vi går dit!

Hoppas att allt går bra för dig! Det måste verkligen vara jacckpot att få två!!!

Kram 08:an

• Rönnbär

Här passar jag ju också in!!!!

V32 nu. Var på UL idag och blubben fick knappt plats på bilden.........allt såg bra ut!

Har skrivit massor idag så fingrarna är möööööra men kom gärna o läs om mig på min sida.

Vill tipsa alla lyckligt lottade att vi kan hjälpa våra medsystrar lite på den här tråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m11980830.html

Ha en riktigt trevlig fredagskväll o ta hand om magen!

• Rönnbär

Ny tråd för Ivfare som väntar....

Svar på tråden Har inte sett detta ämne förut