• Lika

Ni som blivit gravida vid FET

Hallå! I dag har vi fått tillbaka ett fryst embryo! Jag frågade läkaren om det var mindre chans för ett fryst embryo att klara sig än ett färskt. Han sa att 1 av 4 färska leder till graviditet och 1 av 5 frysta leder till graviditet. Undrar bara om det är många av er som blivit gravida vid ett FET??? Hoppas det! Man vill ju så klart tro på det bästa! Kramar.

• Svar på tråden Ni som blivit gravida vid FET
  • Piggelin72

Hej Lika,

Japp, vi testade oss i torsdag och fick +.

Den 24/8 gjorde vi vår 1a FET. Embryot hade tappat en cell under upptiningen men när dom väl satte tillbaka det hade det delat sig igen...

Jag håller tummarna för er!!!

• r78ks

Hej Lika. Vi fick tillbaka ett embryo den 25/8 och testade positivt den 9/9. Vårt embryo hade 7 celler och tappat en men det gjorde inget alls. Det fäste och nu är vi gravida.

• Ofie

HEJ!

Vi fick tillbaka 2 embryon den 23/8 och testdade + den 6/9. Våra embryon hade 3 respektive 4 celler.

Håller tummarna hårt för er!!

• Lika

Vad kul!!! Grattis till er allihop!
    Han sa aldrig hur många celler embryot hade men han sa att det var helt intakt, den hade klarat sig perfekt. Det första tinade hade dock inte varit "intakt". Det är bara att hålla både tummar och tår!

• Alfons22

Hejsan! Vi fick tillbax två embryon den 29/8 o testade positivt den 11/9. Hoppet finns!!!

• Lajsa

Hej Lika!
    Här är en som aldrig trodde på FET men det fick jag äta upp är nu i v 33+6.
    Lycka till!

• bamsefan

Hej där. Plussade för en vecka sen och det på vårat 2 fet(har även gjort 2 et).Så visst kan det gå.Vissa av oss får bara kämpa lite längre.

• Lika

Låter ju ganska hoppfullt ändå faktiskt! Synd att man hänger upp sig så mycket på statistik! = )

• pemi

Jag är gravid efter FET, v 36 nu. Lyckades vid vår 7:e ruvning.

• fidelie76

Jag är oxå gravid efter första frys försök. är nu i vecka 34. lycka till och ge alldrig upp hoppet.

• Lika

Ni som lyckats, grattis! Kommer ni i håg om ni kände av nått särskilt innan testdagen? Alltså om ni kände på er att det lyckats?

• Lajsa

Lika: Jag kände direkt att jag var gravid men för det behöver inte du känna något vet flera som inte känt något. En del hade hemsk mens värk och trodde det var kört och sen visade sig att dom var gravida. Vet att det är skit jobbigt att gå ruva då man  inte kan  göra något amnnat än att hoppas. Lycka till!

• Tilde

Testade + efter ostim FET.
    Är nu i vecka 31 & bebis lever loppan därinne!

Kram & Lycka till

Svar på tråden Ni som blivit gravida vid FET