• muminmamma

Känner ni till mediumet Signar Lidman från Luleå?

Har någon pratat med honom? Erfarenheter?

• Svar på tråden Känner ni till mediumet Signar Lidman från Luleå?
  • mortilltre

Jo jag har pratat med Signar två el tre ggr... Mitt första samtal med han va helt oootroligt, ALLT fick han in på pricken, ja bara satt å skakade å va helt till mej efter samtalet!! Det andra ggr va ja SUUUUPER besviken , INGET prickades in... Tror helt enkelt de bara inte går i bland... sedan tycker jag han upprepar vissa saker till varje pers. som han pratar med... precis som han "fyller ut" med vissa saker, ex hur man ska gå tillväga för å göra en bebbe tex;0) Lite smått vidrigt å detaljrikt el. va man ska säga... Ja men så va det ju HEEELT otroligt den där första gången han spådde mej så jag får väl leva på det;0)

• jansson77

Jag har pratar med honom en gång. Vissa saker han sa stämde bra, sen har en del saker inte inträffat en, som att jag ska få två pojkar

Tyckte dock inte att det gav sådär värst mycket....men han är ju gammal stackars
    Men ring du, du har ju inet att förlora......

Lycka till !!!

• Nina77

Jag har pratat med karln o det stämmer väl det mesta han har sagt men nu återstår att se om det stämmer med att jag får en pojke först o en flicka sen, har iaf pojken klar o "flickan" kommer ut om några veckor

• Thessj

Hur gjorde ni, ringde ni bara till honom eller?? *nyfiken*

♥ Mamma till Emil 060404♥
  • mortilltre

Ja de e bara å ringa.. kan dock vara ganska mkt upptaget. Han berättar hur du ska bet, 100 kr som du skickar till honom efter han spått dej.

• Dubbelwe

Hej! Signar min gamle vän... Jo jag ringer alltid Signar när jag känner mig lite vilsen.
    Jag har nog pratat med honom tio gånger eller mer. Ett tag skojade jag och mina kompisar om detta, så fort vi stod mellan aftonbladet och expressen liksom oj vi kanske ska ringa Signar först =)
    Han kan vara lita svamlig ibland men jag blir ALLTID så glad när jag pratat med honom.
    Ja han drar iväg lite off topic ofta men han har prickat rätt många gånger också!
    Det finns dock andra som är mer pricksäkra, dock dyrare och kanske ärligare, kanske inte samma glad-garanti som hos Signar.
    Ring honom, det är värt ett försök!

• Muumin

Jag har ringt till honom en gång för ca 3 år sen. Jag tror på honom, helt klart! Jag sa bara vad jag hette så berättade han vad jag jobbade med, var jag bodde, hur jag bodde, att jag nyss träffat nån osv. jag skrev upp på en lapp va han sa om min framtid. Den tappade jag bort fram tills att jag blev gravid för ca ett år sen. Hade glömt bort vad det stod.
    Det stod att jag skulle va gravid när jag va det o att vi skulle få en pojke. Det stämde =) Det stod massa annat också som stämde, som att vi köpt hus te x..

• regnbågsbebis

Jag har ringt signar och han var helt ute och cyklade i mitt fall. Två vänner till har ringt honom och samma sak där.

Jag tror att om man nu ska använda sig av någon medial persons tjänster så ska man nog träffa personen innan och "känna av" läget lite. Det finns så mycket oseriösa männsikor inom detta område vilket gör att man nog ska ta det hela med en näve salt.

Jag tror att det finns mycket seriösa människor också men att de kanske försvinner lite i larmet av de som bara vill tjäna pengar. Jag säger inte att Signar är varken det ena eller det andra, men för mig och de personer jag känner har han inte haft rätt.

• jess 2
    Har oxå pratat med han några gånger, första gången då vi höll på med IVF o då sa han att om ca 3 år strax efter du fyllt 28 så kommer du att föda en flicka o det gjorde jag , jag fyllde 28 den 2a januari o den 18e januari tittade vår Esmeralda ut .
    Sedan sa han en ganska otäck grej oxå om min pappa som ska hända så det hoppas jag att han har fel , men mycket har stämt in o vissa saker har bara inte hänt, än???
  • Semone

Hej! Jag spådde mig hos signar Lidman år 2000 och jag sade att jag ville veta hur det skulle gå för min son i framtiden och ville veta fast han inte fick säga allt. Iaf han sade att han skulle dö i en trafik olycka och för 1 år sedan hände det, 28år vart han. 

Svar på tråden Känner ni till mediumet Signar Lidman från Luleå?