är jag gravid efter så här lång tid??
har testat nu och jag tror bannemig att det är ett svagt plus.. inget spökstreck denna gång altså.. utan strecket är ljustblått (cb) undra om det verklligen kan vara så är jú på BIM - 1 eller -2 vet inte riktigt.. tänk om det är ovetiellen som inte gått ur kroppen ännu, tog den den 5/9.. tänk om det är ett fabrikationsfel eller nåt att det visar posetivt när det inte är posetivt.. HJÄLP vad ska jag göra.. testade iofs med dagsurin, kunde inte hålla mig i morse och har kämpat nu för att hålla mig i 4,5 timme och längre kunde jag inte hålla mig.. strecket dök upp med en gång.. är det verkligen så att det är posetivt eller luras bara testet?? är så förvirad, rädd och vågar inte riktigt vara glad, ska tesa i morgon bitti igen tror jag, eller ska man leva på hoppet, tänk om det blir negativt och hur skulle ni göra vid en ev graviditet, när skulle ni berätta för omgivningen?? inte kan man väl vänta till v 12 när man har kämpat såhär eller??
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-19 06:24:01:
nu har jag testad igen med CB och det visar fotfarande svagt posetivt.. blir galen om jag inte får veta SNART!!! Kan man lita på att det är posetivt??