• hursomhelst

är jag gravid efter så här lång tid??

har testat nu och jag tror bannemig att det är ett svagt plus.. inget spökstreck denna gång altså.. utan strecket är ljustblått (cb) undra om det verklligen kan vara så är jú på BIM - 1 eller -2 vet inte riktigt.. tänk om det är ovetiellen som inte gått ur kroppen ännu, tog den den 5/9.. tänk om det är ett fabrikationsfel eller nåt att det visar posetivt när det inte är posetivt.. HJÄLP vad ska jag göra.. testade iofs med dagsurin, kunde inte hålla mig i morse och har kämpat nu för att hålla mig i 4,5 timme och längre kunde jag inte hålla mig.. strecket dök upp med en gång.. är det verkligen så att det är posetivt eller luras bara testet?? är så förvirad, rädd och vågar inte riktigt vara glad, ska tesa i morgon bitti igen tror jag, eller ska man leva på hoppet, tänk om det blir negativt och hur skulle ni göra vid en ev graviditet, när skulle ni berätta för omgivningen?? inte kan man väl vänta till v 12 när man har kämpat såhär eller??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-19 06:24:01:
    nu har jag testad igen med CB och det visar fotfarande svagt posetivt.. blir galen om jag inte får veta SNART!!! Kan man lita på att det är posetivt??

• Svar på tråden är jag gravid efter så här lång tid??
  • MammasÄlsklingar

sätt in en bild får vi kika

• hursomhelst

men jag kan ju inte få en bra bild antigen fräter blixten ut det å tar man ingen blixt blir det suddigt har nog föröskt ta 100 bilder..
    det är ett streck där svagt, men det är iaf blått.. har sett så många spökstreck, men detta ser inte ut som ett av dom.. hmmm

• MammasÄlsklingar

Ja för spöktecken ska ju vara mer grått .
    så du är nog gravid om dom inte ser lika ut som förr

• hursomhelst

vill ju kunna lägga in en bild dumma kamera, ny och allt, man ska till och med kunna ta undervattens bilder med den, men inte kunna ta på ett grav test nu är jag tjurig..

• MammasÄlsklingar

försök att ställa in den på ett annat sätt ?

• ellet

Hejsan hursomhelst! Hade du testat idag på morgonurin?? Jag fick rådet att vänta i 3 dagar innan jag gjorde ett nytt test då hormonet stiger hela tiden! Kolla igen efter 3 dagar med morgonurin... Och JA, jag vet att det är hemskt att bara vänta men skam den som ger sig! Hade ni försökt länge?

Och du, jag viskar tyst grattis till dig/er!

• MammasÄlsklingar

helt klart ett + grattis

• barnlängtand

Har kollat ditt krypin.
    Får verkligen hoppas att det är ett plus (har tyvärr inget att jämföra med) det hade ni verkligen varit värda efter allt som ni tycks ha gått genom.

Verkligen ett stort lycka till.

• Tottelina

Måste också säga att jag anar ett +.

Lycka till!

• Kellan

Grattis tjejen! Det ser bra ut!
    Vist är det taskigt att man inte kan få ett enkelt svar. Ett stort fett blått tydligt streck! Efter allt vi går igenom. Men vem har sagt att livet ska va enkelt!?
    Lycka till
    kram

• Lika

Hej! Blev så nyfiken så jag har varit inne och kollat din bild! Grattis!!! De säger ju alltid att hur svagt det än är så är ett plus alltid ett plus!

• Vicka81

Men grattis! Klart att du ska lita på plusset!! det är du VÄRD!

• Mammanseko

ett klart plus!

Jag berättade på en gång att vi ska ha barn igen.

• Noctiluca

Visst är du gravid... Stort grattis!

Svar på tråden är jag gravid efter så här lång tid??