• Anonym (Chockad)

Han har varit på bordell - flera gånger!

Vad ska jag göra - mitt livs kärlek avslöjade precis att han har köpt sex i flera års tid... Jag fattar inte hur han kan göra detta mot mig. Varför berätta nu? För att han inte orkade vara tyst längre sa han...? Jag frågade om han såg på mig som en hora också, på det svarade han nej, jag har respekt för dig, du är min tjej?! Vad menar han och vad ska jag göra??? Jag älskar (älskade?) honom, men min första tanke var äckel och avsmak, men vi har ju barn på gång... Hjälp!

• Svar på tråden Han har varit på bordell - flera gånger!
  • mamma till en söt pojke

alltså köpte han sex när ni var tillsammans ? då ska jag kasat ut han ,berätta inte ens om kärlek ,jag skulle jag kunna döda honom av hat. du måste förstå att han ÄLSKAR DIG INTE,KÄRLEK INTE BARA ORD ,DET ÄR BEVIS OM HUR MAN BETE SIG I LIVET .eller hur ?

• Lalune2

Men Mamma till en söt pojke, vi är ju alla olika och agerar och reagerar olika. Man kan inte bara generalisera och säga att han inte älskar henne, för det gör han säkert.

Ja, i en utopisk värld så ska man inte bete sig på det sättet, men nu har han gjort det och då får man utgå ifrån det och se om man kan få ett bättre förhållande.

Var närvarande i varje ögonblick av ditt liv
  • Anonym (Stopp där!)

Men... har jag missat något? Säger TS att han gått till prostituerade medans dom varit tillsammans? Det är EN sak och en annan om det hänt innan dom träffades!!!!

• Lundby87

Vad får honom att vilja köpa en tjej okej att han haft det typ med pub flickan men köpa?? Skulle inte klara av att leva ett fortsatt liv med honom men skulle väll kunna tänka mig att fortfarande vara vänner. Skall ju trotts allt bli far till erat barn

• Anonym

Det är definitivt VÄRRE att han har köpt en annan människa för sex än om han hade varit med någon han träffat på krogen. Hur är hans kvinnosyn egentligen?

• Anonym

I tyskland så ser man bordellbesök som mindre hemskt än om man är otrogen på krogen så vad som är värst beror på var man bor.

• Eli

...jag är mer orolig över hans kvinnosyn. När han säger att "nej, dig respekterar jag, du är min tjej" så säger han ju samtidigt att han inte respekterar de andra kvinnorna på bordellen. Det finns - i hans värld - alltså kvinnor som man inte behöver respektera ett skit, som man kan ha sex med mot betalning (fast man inte respekterar dem - sick! Skulle aldrig vilja ha sex själv med någon som jag ser ner på) och så finns det andra kvinnor som man respekterar som man kan vara tillsammans med och eventuellt gifta sig med.

Fatta att större delen av kvinnorna på dessa bordeller är fattiga människor från andra länder som faktiskt inte haft det här som "drömyrke" heller. Det tycker jag är värst, den cyniska människosynen att han tog sig friheten att utnyttja en annan människa för att han kunde.

Hur du än gör TS så föreslår jag att du diskuterar igenom detta med honom och tar reda på vart han står i dessa frågor.

• Sannive

Om jag vore som du så skulle jag genast uppsöka en läkare och kolla upp så det INTE har blivit några könssjukdomar!
    Och jag skulle aldrig kunna leva med en man som har ägnat sig åt prostitution. Inte nog med att det är olagligt, man gagnar också en rörelse som ägnar sig åt människohandel. Bara tanken på alla unga flickor som lurats hit för att sedan mer eller mindre hållas fångna och uttnyttjas, misshandlas och ibland även dödas.

• Anonym

Säger såhär; har han gjort det innan ni träffades så vaddå?
    alla har vi gjort saker som kanske har varit mer eller mindre bra.
    Dock om han gjort det medans ni har vart ihop tycker jag det är förjävligt!

och betala för sex, är väl samma sak som ett one night stand mer eller mindre bara det att det är pengar inblandat.

Den ena vill ha sex, snabbt enkelt & diskret
    Den andre vill tjäna pengar.

• Sannive

anonym inlägg 49; Tyvärr är det inte så enkelt som "ett betalt one night stand". Men men, anser man att man skall sponsra den kriminella världen där många flickor, ofta väldigt unga, råkar illa ut, misshandlas och hålls inlåsta så visst kan man se det som ett dyrt one night stand.
    Han har inte raggat upp någon på gatan, han har gått på bordell. Ta en titt någon gång på de ärenden polisen har angående dessa... Det är INTE någon lyx där pengarna tillfaller den stackars flickan i sängen...

• Anonym (Äh)

Han är inte direkt ensam om det, 10 % av alla svenska män har köpt sex så det finns fler som är tillsammans med en sexköpare.

• Anonym (2006)
    Anonym (Äh) skrev 2020-07-27 09:48:02 följande:

Han är inte direkt ensam om det, 10 % av alla svenska män har köpt sex så det finns fler som är tillsammans med en sexköpare.

Tråden är 14 år gammal.
  • Anonym (Tjej54)
    Anonym (Äh) skrev 2020-07-27 09:48:02 följande:

Ja gammal tråd men....

Tydligen är det många gifta (eller fler än innan Corona) som letar sex på Tinder. Ja säkert andra siter också. Nu kan de inte åka på grabbhelg till olika storstäder eller andra ställen och gå på bordell...
Svar på tråden Han har varit på bordell - flera gånger!