4 år 4 månader, 1ivf,1fet, 1ivf =gravid
Hej!
Smyger mig försiktigt in här, vågar inte riktigt tro på att jag är gravid. Har tidigare gjort en IVF och ett FET som gått åt skogen redan innan testdagen. Nu har jag gjort ett IVF försök hos CvL och haft en blödning men testat klart positivt efteråt. Jag började blöda den 16 september och allra sista blodet kom den 20 september. Sen har det inte kommit något mer än så länge. Första positiva testat gjorde jag den 17/9 det var ett clearblue digitalt gravtest. På det stod det att jag var gravid. Men jag trodde inte på det utan trodde att det var ett spontant missfall eftersom jag blödde. Andra riktiga testet gjorde jag den 24/9 dagen innan min egentliga testdag. Detta var med testet som jag fått med från kliniken. Det visade klart positivt. Nu började jag bli lite förvirrad och utomlands var jag så jag hade inget mer test som jag kunde ta. Igår när vi kom hem från utlandsresan gick jag in på ett apotek och köpte ett nytt test. Jag åkte hem och testade och det visar klart positivt. Jag har nu ringt till kliniken och berättat läget samt beställt en tid för första ultraljudet. Det blir den 12 oktober, först då kan jag troligtvis förstå att jag är gravid. Nu hoppas jag bara att lilla Kotten som vi kallat ägget från början vill stanna kvar hos oss.
Jösses vad långt det blev.....
Kram