Kan man mejla polisen eller
måste man ringa eller gå dit?
Har en viktig sak att fråga dom om.
måste man ringa eller gå dit?
Har en viktig sak att fråga dom om.
Om du går in på www.polisen.se, rubriken Kontakt, ser det ut att gå bra att maila - men du ska maila din lokala polismyndighet. Kolla där vilken exakt mailaddress du ska använda!
Jag antar att det kan bero på ärendets natur, men kolla på www.polisen.se/inter/nodeid=5496&pageversion=1.html i alla fall, de säger själva att "Kontakta i första hand Polisen där du bor om du har frågor, vill göra en anmälan eller lämna ett tips. De flesta ärenden kan skötas via telefon, e-post eller brev."
(Och i högermenyn finns ju de olika sverigeregionerna att välja på för att hitta rätt mailadress. )
Man kan än så länge bara göra en polisanmälan via nätet hos polisen i Uppsala och Stockholm. Har brottet hänt någon annanstans är det bättre att ringa dit.
Jag mejla polis kontoret här i stan idag,mejla om vad saken gällde och fråga bara om man kunde anmäla det
Hej, jag har en fråga om utdrag ur polisregister , jag har en beslut från domstol men jag har överklagat den här beslutet (Beslut i processen för överklagande och beslutet inte är slutgiltigt,)när registrerad den beslutet i utdrag ur polisregister efter Förstainstansrätten beslut eller efter Beslut av hovrätten? hoppas att svara på min fråga så snart så möjligt.Tack
Hej, jag har en fråga om utdrag ur polisregister , jag har en beslut från domstol men jag har överklagat den här beslutet (Beslut i processen för överklagande och beslutet inte är slutgiltigt,)när registrerad den beslutet i utdrag ur polisregister efter Förstainstansrätten beslut eller efter Beslut av hovrätten? hoppas att svara på min fråga så snart så möjligt.Tack
Jag förstår inte riktigt din fråga på ett annat sätt, men rätta mig om jag uppfattat det fel.
Hej kan man få en polis som kontakt person ? Polisen som jag ville få som kontakt person pratade med sin chef och han tyckte inte det va lämpligt då hon har hand om aressten ! Kan det gå på nått sätt endå ? Tacksam för svar
Hej kan man få en polis som kontakt person ? Polisen som jag ville få som kontakt person pratade med sin chef och han tyckte inte det va lämpligt då hon har hand om aressten ! Kan det gå på nått sätt endå ? Tacksam för svar