• jossan01

ni som är gravida!

känner ni en surrande känsla i magen (som en svag vibrator?) Har både testat + och - så jag vet inte ännu vad jag ska tro. med billiga tester (4st) + cbs (digitala 2st) -... gå gärna in på min sida och kolla och säg vad ni tror BIM är på söndag!

• Svar på tråden ni som är gravida!
  • ellet

Jag ser ett svaaaagt plus men om jag vore du skulle jag vänta tills BIM istället.... om man kan hålla sig tills dess dvs

Jag viskar grattis!!

• eilema

Men jo, visst måste det vara ett plus på bilden!! Väldigt väldigt svagt, men JAG ser det andra strecket jättesvagt!!! Vänta lite och testa igen! *håller tummarna*

Det bästa med att leva i en liten stad är, att när du inte vet vad du gör, så vet nån annan det.
  • Linda D
    Grattis!!
    - BF 10 februari 2007 -
  • Emma77

GRATTIS!! Vad mysigt!! Ligger här i soffan med min dotter som helt plötsligt blir 9 månader i morgon!! Tiden går SÅÅÅ fort!!
    LYCKA TILL!!

• Pontiacsnuttisen

HiHi GRATTIS till 9 månader av ren smärta nu får du veta om du lever eller inte men ojoj så roligt det är när den inte leker torktumlar leken =)

• Ciccilionaa

Grattis Jossan01! Va´härligt och skönt att det blev +++++!

Testade själv positivt igår, och är mer eller mindre nollställd i huvudet.... Kan inte fatta. Kanske bör jag göra ytterligare ett test... ska nog köpa det imorrn.
    C

Svar på tråden ni som är gravida!