• frasse45

Bonusbarn +egna?

Undrar om det finns nån mer ute i världen som har 3bonusbarn eller fler som också har egna barn med barnens pappa?? Jag har 3bonusbarn o en son själv med barnens pappa och önskar ett syskon till min son. Känner bara ibland att tänk om det blir för mycke??? Orkar man?? Snälla nån som är i samma situation, berätta!

• Svar på tråden Bonusbarn +egna?
  • Rix

Jag slår väl alla rekord, ha ha. Jag har 5 bonusar, 3 egna och 1 gemensamt med sambon = 9 st. Det är tufft när vi är alla men gud så skönt när vi bara har 2 (min 10 åring vägrar åka till sin pappa). Det är så kul på sommaren, julen och tänk när det blir barnbarn vad häftigt. Vill du skaffa fler barn så löser sig resten av sig självt. Man anpassar sig till situationen och det gör barnen med. Våra barn uppskattar varandra väldigt och då är flera av dom inte ens "riktiga syskon".

• 5Barnsmorsan

Jag har 1 bonusbarn, 1 eget sen tidigare och nu har vi 3 st gemensamt. Visst kan det vara jobbigt med många barn men egentligen inge jobbigare än att ha 1 eller 2. Tycker iallafall jag. När vi är allihop kan det vara kämpigt ibland, och många skrattar när jag tycker att jag är "barnledig" när det bara är 3 barn hemma 

• Tindra75

jag har 2 barn sen tidigare och 2 bonus barn och 1 gemensamt = 5 . det går så bra så bara man vill!!
    Vi har även två stora hundar ett gäng hamstrar och lite fiskar.
    Jag älskar hela min stora familj

Svar på tråden Bonusbarn +egna?