• årstid

vi som +:at i oktober!!!!!!!!!!!!!!!

Hej alla lyckostar som jag! vi som nu ÄNTLIGEN HAR LYCKATS! det finns inte ord till att beskriva med hur det är att ÄNTLIGEN ha fått TVÅ blåa sträck på teststickan. många av oss har kanske aldrig upplevt det. eller inte trott att man ska få se det med egna ögon igen eller aldrig. men så en dag kommer DAGEN dagen då TVÅ klarblå sträck lyser mot en!
    jag fick veta se det med egna ögon torsdagen den 5 oktober!!!!!!!!
    Herre j......r så glad jag blev, tårarna bara sprutade!

• Svar på tråden vi som +:at i oktober!!!!!!!!!!!!!!!
  • C r e d o

Ha, ha, ja, det är rätt känsla du beskriver! Detta är mitt tredje barn, men lika glad och exalterad är man ändå. Har blivit gravid på femte, fjärde och nu tredje kuren med Pergotime, så det har sakta men säkert gått neråt. Jag har bf ca 26/6, när har du?

• C r e d o

Ps. Jag går också till CVL, dock ingen provrörsbefruktning.

• årstid

bf 12/6
    en bit kvar att ro, men man får njuta varje årtag!

• Blomman 78

Jag fick ett plus på stickan igår... Äntligen!
    Har gjort IVF behandling i Linköping.
    Tänk att det funkade första gången

• Tjingeling76

Hejsan tjejer..
    Jag tänkte komma till denna tråd, jag PLUSSADE i morse. Glädjen jag känner är obeskrivlig :)
    Jag har nog inte riktigt fattat vad som hänt !! Jag sitter, står, går med ett leende på läpparna........

Jag har genomgått mitt andra IVF, 1:a FET och det LYCKADES..

JJJJJJJJJJIiiiiihhHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!

Kram till er alla

Tjingeling

• Molly78

Jag har med plussat i okt i lör. Kul och spännande. Detta är vår första syskonförsök med IVF.

• Heavens

GRATTIS ALLIHOPA!!! Eufrosyne.. förstår din känsla herre j..lar helt sjukt lycklig ja med.. Vi hann  bara påbörja vår utredning så skötte naturen sig själv !!! efter 9 års barnlöshet så räkte det med att skriva in sig och börja lämna prover, JA ÄR MED BEBIS!!!!!!!

Svar på tråden vi som +:at i oktober!!!!!!!!!!!!!!!