kan vi inte samlas- gravid i oktober?!!!!!
hej alla glada +:are
jag skulle tycka det var roligt om vi sammlades på en tråd. vi som fått + på stickan i OKTOBER!
själv fick jag beskedet den 5:e
tjohooooo!"
kom igen nu- skriv
hej alla glada +:are
jag skulle tycka det var roligt om vi sammlades på en tråd. vi som fått + på stickan i OKTOBER!
själv fick jag beskedet den 5:e
tjohooooo!"
kom igen nu- skriv
Ingen som har lust att mötas i en gemensam tråd för oss som plussat i okt/nov i "Vänta barn" forumet istället??
För mig känns det inte helt okej att vara kvar här och diskutera gravsymtom när vi har så många medsystrar som lider av att de inte lyckas.
singha01: Bra idé! Jag tycker vi kan flytta över dit. Det blev väl en tråd här av gammal vana Jag vet ju själv hur jobbigt det var ibland och läsa alla äntligen plus trådar.
Sådär, då var det gjort!! En tråd är startad under Vänta barn formumet.
Välkomna in då om ni vill!!!
www.familjeliv.se/Forum-2-16/m14290469.html
Hej!
Hoppas ni inte tagit bort tråden ur era favoriter ännu så ni ser vad jag skriver. Jag har varit inne på den nya tråden som Singha01 har startat och tycker det var ett bra initiativ att flytta tråden till Väntar barn eftersom vi ju faktiskt gör det.
Jag har redan skrivit i den nya tråden men nu såg jag att rubriken är satt till Vi som har BF i juli/augusti Men de flesta av oss som skrivit här innan har ju faktiskt BF i juni. Jag kan tycka att vi kanske har lite andra funderingar, behov och gravsymptom än de som ligger 1 - 2 månader efter oss.
Mitt förslag är att vi startar en egen tråd under Väntar barn för oss som har BF i juni. Tycker ni som jag eller är det dumt att starta en tråd till?
Turbon: Jag vet inte riktigt. Juni och juli hade ju varit Ok men det känns som att det är lite stort hopp mellan juni och augusti. Risken är ju att det blir ganska många också om man ska ha juni-augusti i samma tråd. jag kanske är för en egen junitråd trots allt efter att ha läst mitt resonemang *svammel,svammel*
Jag håller helt med dig, Turbon!
hej da var jag gravid efter tredije ICSI jag är nu i i vekan 5+4 dag jag har futforande rett ska inte bli notig fel 20 november ska jag po untrajud hoppas ska bli allt bro
Puffar upp frågan lite...
Hej här kommer en tråd för oss som har BF i JUNI
www.familjeliv.se/Forum-2-16/m14348108.html
Nu har jag hittat hit! Lägger in listan och hoppas att alla andra också dyker upp snart
BF 11/6 Pox, årstid, Marvor
BF 13/6 apelsin73
BF 14/6 Mirakela2, Turbon, förväntan
BF 17/6 Linha
BF 20/6 Hunnypie
BF 23/6 Jordgubben
Var menat till nya tråden *förvirrad*