• solrosen83

    vad ge åt svärfar i farsdagspresent?

    Jag har ett stort dilemma, nu är det vår tur (jag och min man) att köpa present åt min svärfar på farsdag.. Hela familjen har ett gemensamt konto så där finns pengar... Men vad ska jag köpa? De har ju allt... å jag vet ju inte ens vad han har för intressen... å presenten ska kosta runt 20 euro.

  • Svar på tråden vad ge åt svärfar i farsdagspresent?
  • Lottizz

    En slips... Neeej jag skojar bara... Svårt... Vet inte din sambo mer vad som skulle kunna passa då?

  • solrosen83

    min man vet inte heller vad man kan ge åt hans pappa i present...

  • JsN

    Vad tycker din sambo att ni ska köpa åt hans pappa? Han känner ju honom förhoppningsvis! VAr lite försiktig med (eller iaf medveten om) att ta på dig att vara den ständige presentfixaren. JAg tror att det är viktigt att bägge i ett par klarar av att komma ihåg födelsedagar och köpa presenter. JAg och min make har som grundregel att han ansvarar för sin halva av släkten och jag för min. Sen försöker vi gemensamt spåna ideer och så, men jag tänker inte vara den som kommer ihåg vilken datum hans mamma fyller år!

  • Lottizz

    Hmmm... vad svårt det blir dådå... Nån bra bok? Nåt gott vin å lite ost å kex i en fin korg kanske??

  • JsN

    Ser nu att inte heller sambon har några ideer. Vad brukar hans familj ge för typ av presentr vid dessa tillfällen?

  • Lill Linda

    Någonting ironiskt! Om man har bra kontakt förstås. Köp nåt som du tycker att han "behöver". Jag köpte en ny morgonrock till min för att jag hade pikat honom om att hans gamla (babyrosa utan skärp) var skitful...

  • Julifru

    Om han gillar vin eller wiskey kanske det kan vara kul med en finare sort?

Svar på tråden vad ge åt svärfar i farsdagspresent?