• skrattigtjej

hjälp med vart jag ska ringa om utredning

Kan någon vänlig själv lugna ner mej vart jag ska ringa för att få en tid på utreda om vår barnlöshet.. vi ha försökt i ca 14månader och vi vill ha svar nu.. jag vill gärna att någon tala om vad man ska säga när man ringer.. ska troligen ringa imon så jag kansk får fråga min mamma... Men vill ändå veta ungefär vad dem gör jag bor i smållnad i forsheda närma värnamo.. och värnamo komme troligen vara närmaste stället krama om er

Emmy
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-18 01:36:44:
    Kan någon vänlig själ lugna ner mej vart jag ska ringa för att få en tid på utreda om vår barnlöshet.. vi ha försökt i ca 16 månader och vi vill ha svar nu.. jag vill gärna att någon tala om vad man ska säga när man ringer och ska ha en utredning.. ska troligen ringa imon onsdag så jag kansk får fråga min mamma och fråga vart jag ska ringa och säga..... Men vill ändå veta ungefär vad dem gör när man gör barnlöshets utredning jag bor i smållnad i forsheda närma värnamo.. och värnamo komme troligen vara närmaste stället att komma till på utreding.. e de på sjukhus gyn man ska ringa boka tid?krama om er
  • Svar på tråden hjälp med vart jag ska ringa om utredning
  • Mirakel händer

skrattigtjej:
    Imorgon är det 1 November.
    Hur känner du dig?
    Hoppas det går bra för er.

*Kramar om*

• skrattigtjej
    Camilla1974 skrev 2006-10-31 16:03:19 följande:
    skrattigtjej: Imorgon är det 1 November. Hur känner du dig? Hoppas det går bra för er.*Kramar om*
    hej

ja du de känns pirrigt nervöst  och mjt tankar far runt i huvet nu

asså nu efteråt känns de som om tiden flyger iväg

ush jag farar för blod prov och sånt och inte lockande precis att dem ska gräva i en men jag e tvungen för att få veta vad de e för fel... ja måste ha svar nu.. så ja hoppas och ber att jag får mer svar än frågor..

men ja tror hon komme be mej att lägga om kost vanerna eftesom jag e 10-15kg övervikt sucka

tack för du hopppas.. men ja tro inte de komme gå så värst bra
    kanske bara e nervösa nerver men ändå

nu ska ja koppla av framför tvn lite
    men komme in senare

krama om
    Emmy
  • SmurfÖga

Hur gick det igår? Är så nyfiken Fick du några svar på alla frågorna du hade?

Kramkram

• skrattigtjej
    SmurfÖga skrev 2006-11-02 06:46:10 följande:
    Hur gick det igår? Är så nyfiken Fick du några svar på alla frågorna du hade?Kramkram
    hej tyv'r   inte vad jag hoppats på

Den sa jag hade pco och att jag skulle gå ner i vikt
    suckar... lättare sagt än gjort

och dem predikade om barn överläkaren som undersökte mej sa att barn växer DAHHH DE VISTE JAG INTE...

dem gjorde självmant ulv     krama
    Emmy
  • skrattigtjej
    Camilla1974 skrev 2006-11-02 11:42:15 följande:
    Kramar om i massor
    tack så mkt

jag e iaf stolt att jag klarade att gå dit

sen om de nu var äl så e jag stotl för de med hahahahah

men e de inte de, så vet jag iaf vad de e för fel på mej

de känns ändå som en sten losnat faktiskt

så stolt jag klarade flera saker samtidigt...
    jag klarade att ta tåget själv...

jag klarade att lämna hunden

jag klarade att gå till sjukhuset

jag klarade att ta mej enda fram

jag gav inte upp även om jag glömmt legg och patient pricka

jag väntade jätte länge på doktorn nästan en timme men gav inte upp.....

Jag fick delvis svar och jag vet vad som e fel nu

och jag får en telefon tid med läkaren senare....
    Emmy
  • SmurfÖga

Vad skönt för dig att du fått svar. Och jätte duktig att du gick dit, så stolt över dig själv ska du absolut vara. Kramkram

• skrattigtjej
    SmurfÖga skrev 2006-11-02 13:31:52 följande:
    Vad skönt för dig att du fått svar. Och jätte duktig att du gick dit, så stolt över dig själv ska du absolut vara. Kramkram
    tack så mkt  til dej
    Emmy
  • skrattigtjej

Hje allihopa

tänkte bara meddela alla att jag nu ringt värnamo kk gyn motagningen och bett dem skicka min yornal till halmstad gyn motagninge istället... så jag ska få hjälp där ev istället..

Känns skönt att byta... och det känns helt undebart..... 

Jag hoppas jag snart får komma till halmstad lasarett med mina frågor och funderingar och hoppas på en bra motagande av gyn läkare och hoppas på kvinnlig

Men ska jag ringa halmstad gyn motagning med? elle ska ja vänta tills värnamo kk har skickat mitt yornal???

krama om alla och god jul

Emmy
  • SmurfÖga

Hejsan
    Vad kul att det händer ngt hos dig. Visst kan du ringa till Halmstad gyn redan nu och tala även om att dom kommer att få Journalen innom kort.

Lycka till och ha en underbar jul och nyår

• skrattigtjej
    SmurfÖga skrev 2006-12-21 17:48:46 följande:
    HejsanVad kul att det händer ngt hos dig. Visst kan du ringa till Halmstad gyn redan nu och tala även om att dom kommer att få Journalen innom kort.Lycka till och ha en underbar jul och nyår
    OK men det är nog försent nu haha jag har ingen anning vilket gyn dem skicka yornalen till :S
    KOmmer jag få en kallese från halmstad när dem kollat min yornal tro
    haha detta e helt nytt för mej
    Tack för goda jul hälsningen

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR
    Emmy
Svar på tråden hjälp med vart jag ska ringa om utredning