hjälp med vart jag ska ringa om utredning
Kan någon vänlig själv lugna ner mej vart jag ska ringa för att få en tid på utreda om vår barnlöshet.. vi ha försökt i ca 14månader och vi vill ha svar nu.. jag vill gärna att någon tala om vad man ska säga när man ringer.. ska troligen ringa imon så jag kansk får fråga min mamma... Men vill ändå veta ungefär vad dem gör jag bor i smållnad i forsheda närma värnamo.. och värnamo komme troligen vara närmaste stället krama om er
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-18 01:36:44:
Kan någon vänlig själ lugna ner mej vart jag ska ringa för att få en tid på utreda om vår barnlöshet.. vi ha försökt i ca 16 månader och vi vill ha svar nu.. jag vill gärna att någon tala om vad man ska säga när man ringer och ska ha en utredning.. ska troligen ringa imon onsdag så jag kansk får fråga min mamma och fråga vart jag ska ringa och säga..... Men vill ändå veta ungefär vad dem gör när man gör barnlöshets utredning jag bor i smållnad i forsheda närma värnamo.. och värnamo komme troligen vara närmaste stället att komma till på utreding.. e de på sjukhus gyn man ska ringa boka tid?krama om er