• SweetStarAngel

Viktomröstning! Smal, mullig, tjock, vad är snyggt?

Det är ganska "generella" alternativ men annars blir listan otroligt lång att göraOskyldig men om inget alls stämmer in på er så finns alternativet annatGlad

Själv är jag mullig. Har alltid varit smal tidigare men på senare år har jag "mullat" till mig och känner mig lika attraktiv nu som förr, kanske mer då jag verkligen gillar mina kurvor och min man medCool

Tycker strävan att vara smal ibland går alldeles för långt och varför ska alla vara så smala? En annan människa är som vackrast för mig när hon/han tycker om sig själv och har självkänsla och har sällan med kilon att göra.

VAd tycker ni?

Älskar mina döttrar och min man
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-21 21:14:03:
    Ser att det blivit fel mellan alternativ 3-4, finns en "ruta att klicka i" med följande text
    Bedömer inte andra utifrån vikt eller utseende. Vad som är snyggt hos andra har inte med om de är smala eller mulliga.
    Det ska höra till alternativ 3. Så ni vet
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Viktomröstning! Smal, mullig, tjock, vad är snyggt?
  • Monstermamman

"Bedömer inte andra utifrån vikt eller utseende. Vad som är snyggt hos andra har inte med om de är smala eller mulliga."

Jag är varken smal eller mullig, är snarare normal om det ens finns ett sånt uttryck idag?
    Jag dömer inte folk efter hur dom ser ut, jag går på insidan för det är det som räknas.
    En mullig/överviktig person kan vara mycket vackrare än en smal vältränad person.

KÅRV, för ett bättre Familjeliv! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m12310375-1.html
  • Pyretsmamma

Jag valde nr 2, jag har alltid varit smal och trivts med det, nu efter graviditeten är jag mullig och gillar inte alls mig själv! Men jag bryr mig inte så mycket om hur andra ser ut, alla är olika...

• busatösen

Jag bedömmer inte andra efter deras utseende!
    Jag är själv väldigt smal...ser ut som en piprensare ungefär!
    Men så finns det dem som passar väldigt bra att vara smala!
    Jag tycker det är fint villket som...mullig,tjock eller smal!

• Banana82

Valde "4.Jag är otroligt viktmedveten gällande mig själv. Vill vara smal och vältrimmad. Är mullig eller tjock. Bedömer andra också utifrån vikt och utseende. Tycker generellt sett smala människor är snyggare "

Jag vill gärna vara smal och snygg, nu är jag rätt tjock, och jo, jag är tyvärr sån att jag dömer andra efter hur de ser ut, tycker det är vackrare att vara smal än tjock

Old enough to know better - Young enough to don't give a fuck
  • CherstinBovington

Jag är otroligt viktmedveten gällande mig själv. Vill vara smal och vältrimmad. Är smal. Hur mina medmänniskor ser ut, vikt etc spelar ingen roll. Vad som är snyggt hos en annan människa har inget med om personen är smal, mullig eller tjock.

I'm not discriminating, I hate everybody.
  • Ung Mamma91

1. Jag är otroligt viktmedveten gällande mig själv. Vill vara smal och vältrimmad. Är smal. Bedömer andra också utifrån vikt och utseende. Tycker generellt sett smala människor är snyggare

2. Jag är otroligt viktmedveten gällande mig själv. Vill vara smal och vältrimmad. Är smal. Hur mina medmänniskor ser ut, vikt etc spelar ingen roll. Vad som är snyggt hos en annan människa har inget med om personen är smal, mullig eller tjock.

kunde inte bestämma mig men röstade på 2:an...Visst bryr jag mig om en person är tjock,mullig, smal..Men personen kan vara jätte söt som mullig/tjock och jätte ful som smal och tvärtom.
    Är alldeles för viktmedveten för att det ska vara bra=(.

• lyckliga tösen

Jag är otroligt viktmedveten gällande mig själv. Vill vara smal och vältrimmad. Är mullig eller tjock. Men jag bedömer inte andra utifrån vikt och utseende. Alla ser vi olika ut. utan jag tänker bara på hur jag själv ser ut.

• Kamikazee

Jag är otroligt hälsomedveten men lever inte som jag lär - med resultatet att jag är mullig
    Jag vet att jag ska träna, har t o m årskort på gym (men det anväder jag mest att sola (!!) på), jag vet att jag ska äta nyttigt  (älskar grönsaker och dylikt) men är för lat för att skära till en sallad till middagen och jag vet att man varken ska dricka förmycket eller röka, men kan inte låta bli... Men herregud vilken sunkmänniska jag låter som!! Men bortsett från det är jag iallafall hygienisk och älskar mode och smink.

Jag är väl en sådan som kommit bort från att döma folk efter utseende - många av mina vänner är överviktiga och de är alla så vackra i mina ögon. Däremot har jag en förmåga att döma folk efter intellekt och ambitioner - vilket är taskigt det också...  

• FruSascha

Jag är totalt omedveten, och bryr mig inte om hur de jag träffar ser ut heller. Vikten har inget med social kompetens att göra. En mullig kan vara lika kul att hänga med som en smal. Bryr mig inte om min egen vikt heller, folk får väl acceptera mig som jag är. Tycker det är fåning och ytligt att hänga upp sig på vikten (som man ofta inte kan påverka så mycket ändå, då det handlar om gener).

• Mar ia

Jag är otroligt viktmedveten gällande mig själv. Vill vara smal och vältrimmad. Är mullig eller tjock. Bedömer inte andra utifrån vikt eller utseende. Vad som är snyggt hos andra har inte med om de är smala eller mulliga.

Jag älskar min lilla Teo
  • annca

Annat.
    Jag är absolut inte viktmedveten ELLER hälsomedveten alls. Är mullig. Tycker inte det är speciellt snyggt med smala männislor... Slanka kan vara snyggt men det beror väldigt mycket på personen.
    Kan hända att jag vid en första anblick kan tycka att någon är alldeles för smal eller tjock. men skaffar inge bergfasta uppfattningar innan jag lärt känna människan.
    Reagerar nog mer på smala än tjocka...

~*~ man önskar att man kunde vara bara tyst & cool (W.Crafoord)~*~
  • Nadjis

Nr 3. Är väldigt smal, men kämpar inte för att vara det. Hade kanske gjort det om jag inte varit smal ? Men men. SKönhet har inte att göra med vikten, men jag trivs bäst smal.

Svar på tråden Viktomröstning! Smal, mullig, tjock, vad är snyggt?