• betan

det blev ett plus idag igen!!!

Trodde det skulle dröja tills jag fick skriva ett sånt här inlägg men tydligen så sker det trots allt mirakel ibland...

efter att ha ätit pergo för avsaknaden av äl så fick vi även beskedet att sambon hade för få spermier för att göra mig gravid på naturlig väg. det blev till att inställa sig på insemination eller ivf....

men så blev det inte!!! för på sista chansen innan jag skulle hålla upp med pergo så lyckades tydligen en liten rackare ta sig hela vägen fram och göra mig GRAVID!!!!

WWWIIIIHHHHEEEEEEEE

Hoppas att denna lilla mirakelhistoria får upp hoppet hos alla er där ute som känner det tufft och som inte längtar efter nåt annat än ert efterlängtade plus!

• Svar på tråden det blev ett plus idag igen!!!
  • pissypopi

GRATTIS... och lycka till!!

Snö här!!! Å jag är så lycklig!!
  • betan

TACK så mycket för gratulationerna!!

hoppar och studsar på moln och kan inte riktigt fatta att det är sant....

• nerja99

ett stort GRATTIS till er!!!!

Vi ska få en pojkbebis
  • harryboy

Grattis!!!

Det är sånna mirakel som gör att jag fortfarande kämpar trots att jag har oddsen emot mej

* 2006-09-18*
  • betan

harryboy: ja, jag hoppas att det hjälper lite. Vet att jag själv fick upp hoppet lite varje gång jag hörde om någon som mot alla odds lyckades bli gravid

Hoppas att du snart får dela samma glädje som oss!

• Stolt Ivf Mamma
    Stooort lycka tillSkrattande
    Det är ju dessa mirakelhistorier som håller upp ens hopp....kanske kan hända en själv....Njut nu och ta hand om er alla TRE nu då
    Kyss
    Kram/ Längtar såååå efter en liten
  • LillaMi

Grattis, letar just efter såna här inlägg så man får hoppet tillbax efter varje mens!!
    Grattis grattis grattis!!

(¯`°?.¸ ♥ TvåVillBliTre♥ ¸.?°´¯)
  • Neline

GRATTIS!!
    Vi fick vår flicka med hjälp av IVF, och ett halvår efter förlossningen va jag gravid igen *chock*
    Alldeles av sig själv
    LYCKA!!

Svar på tråden det blev ett plus idag igen!!!