• pesonen

Vart kan jag köpa is? Is att kyla dricka med...

Som rubriken lyder: Vart kan jag köpa storpack med is ifrån? Ska ha 30:årsfest snart och behöver köpa in is då jag aldrig kommer att hinna göra den själv, dels för att jag inte har så mycket is-kuber att frysa i..

Vart någonstans kan jag köpa? Restaurang? McDonald's har jag köpt ifrån förut, men har på senare tid fått höra att det kan finnas ev. bakterier i denna is..

Denna fest är på en lördag, så något ställe som har lördagsöppet innan kl 17 !!!!

• Svar på tråden Vart kan jag köpa is? Is att kyla dricka med...
  • non compos mentis

När jag jobbade på krogen hämtade vi is för jämnan McD eftersom våra maskiner aldrig funkade
    Jag kommer faktiskt inte ihåg vad vi betalade för isen, bara att vi köpte på tok för mycket!

• ariel77

vi har fått is gratis av mcdonalds! men det var iofs några år sen.

• pesonen

Planerar för fullt för denna 30:årsfest! Det vore en STOOOOR miss att missa isen tycker jag. Många fester där det saknas is och det tycker jag är såå himla synd. Till och med när vi var på bröllopsresa nu i augusti tänkte jag (liite) på festen Tog med mig massa roliga drinkpinnar hem Var f.ö. i Bulgarien, Sunny Beach.

Vill att det ska bli en fulländad fest, är maken som fyller jämna!

• jassikan

City gross i Kungens Kurva har haft har jag sett, inte så långt från Huddinge

Men kan inte garantera att de har nu, men det borde de ha tycker jag.

• pesonen

City Gross är inte alls långt härifrån Ska åt det hållet för att inhandla allt i matväg som det ska bjudas på. Ska passa på å fråga då samtidigt..

• jassikan

Jag var där i dag. Och såg då att de hade påsar med 2 kg partyis för 19:90 (tror jag det var... eller nåt sånt...).

De ligger längst bort på en gaveln vid glassen, mot hushålls- och toapapper.

• pesonen

Jassikan:
    Tack så jättemycket! Det var ju inte alls dyrt för lite hårt vatten

• pesonen

Fler ställen att välja mellan, bara bra Tack HILLSON

Svar på tråden Vart kan jag köpa is? Is att kyla dricka med...