D handlar inte om OM utan NÄR - o NÄR e HÄR!!!

Efter 6 Pergokurer (ma vid första) 4 omgångar m Puregon, varav 1 med MI har vi nu efter 1:a ivf:et plussat på ruvardag 16, den 23 oktober.
Vi har försökt få barn sen sommaren -04, fick i april -05 reda på att jag har PCOS
Jag stålsatte mig att ligga kvar i sängen t kl 5... sen var jag tvungen o testa! Väckte sambon m orden: Du älskling, jag e väldigt gravid!

D blev så tydliga plus på en gång!
Sambon försökte somna om, men tji fick han - se d gick inte!

Jag har inte ens varit i närheten av o fatta att JAG E GRAVID! Men idag var jag på vul f o kolla min OHSS (överstimuleringen) O se där! Bredvid den tjocka fina slemhinnan satt ett litet risgryn!!
Mitt ägg har kläkts

Helt underbart att äntligen kommit såhär långt igen, hoppas av hela mitt hjärta att vi får vårt efterlängtade sommarbarn!
Jag önskar oxå av hela mitt hjärta att alla som kämpar att ni får uppleva den dagen då ni blir gravida!
Jag vill peppa alla som läser det här.
Jag känner mig otroligt lyckligt lottad som fått förmånen att bli gravid via ivf, en otrolig upplevelse m ÄP o ET o allt. Jag har oxå fått erfarenheter jag faktiskt inte skulle vilja vara utan även om man önskat att resan varit kortare.
Jag har blivit så otroligt mkt starkare, klarar mkt mer än jag nånsin trodde.
♥Stort LYCKA TILL alla!!♥
Kram