• Anonym (jätteräkan)

jätteklitta?!

hjälp jag har nog världens största klitta den är ca 4-5 cm lång å putar ut 2-3 cm...den e enorm som en jumboräka.
    vill verkligen veta om d e någon annan som har samma probs?
    skäms oerhört...jag har 2 döttrar och är orolig att dom i framtiden ska få samma problem
    min make sägr att den ä ovanligt stor men sexig...hjälp!!

• Svar på tråden jätteklitta?!
  • Anonym

men vad ska du göra åt det då?

du måste ju lära dig leva med det......

inte så att du har den i ansiktet och visar upp det för alla förutom din man
    ellerhur????

• Sofia24

Skär inte i den! Inte roligt om något skulle gå fel med känseln där. Har den alltid varit lika stor eller har den vuxit? Det är det enda jag skulle fundera över. Annars tycker jag du ska slappna av och njuta!

• Anonym (kille)

Herregud, det finns få saker som är så upphetsande än det du har.

Om du är ute efter att se snygg/attraktiv ut inför "män" så skall du verkligen inte gå o klippa i den men om det är tjejerna i duschen på friskis o svettis du vill vara fin för så vet jag inte vad du skall göra.

• Anonym (oxå stor)

jag har oxå det...

• Anonym (Klittman)

Önskar att jag kunde träffa en sådan kvinna oxå! Vilken dröm!!

• Mrmacke

då är du lika stor som min kuk när jag är slak :) de är lite coolt 

• Anonym (Inte kul alltid)

Den typen av "utrustning" är ju bara kul om man är naken och det är sexuellt. jag stor kl...och läppar. Man kan inte ha träningstights eller tighta byxor, för då ser man ut som en transa med snopp :( Blir som ett "paket" då. Så kanske man efter ett decenniums gymmande faktiskt har fått en röv som skulle se riktigt bra ut i såna byxor, men det funkar inte ändå pga elefantf*****n

• Anonym (Lol)
    Mrmacke skrev 2024-09-28 10:39:12 följande:

då är du lika stor som min kuk när jag är slak :) de är lite coolt 

Haha 
  • Anonym (Anna)

Blir lite avis!

Min är så pytteliten att den nästan inte går att få grepp om, bokatavligt och bildligt! Har haft svårt att tillfredsställa mig själv och även visa killar hur jag vill ha det.

Det problemet lär inte du ha

Om ditt sexliv är bra och du och din man attraheras av varandra är väl allt finemang

• Anonym (S)

Jag går fasiken igång lite när du beskriver din klitta,,,verkligt sorgligt du inte är tillfreds med den,,,förlåt men jag vill höra mer,, 

• Anonym (S)
    Anonym (oxå stor) skrev 2006-12-08 14:52:07 följande:

jag har oxå det...

Berätta mer älskling!! Jag gillar,,,,,
Svar på tråden jätteklitta?!