har ni snö hos er??
hur många är det som har snö, jag vill också ha, ni kan väl ta med bilder så man kan få se hur underbart ni har det
hur många är det som har snö, jag vill också ha, ni kan väl ta med bilder så man kan få se hur underbart ni har det
Du är konstig..
Du kan få all snö vi har. Riktigt busväder här...
Gillar inte snöoväder jag...
det kom snö, sen kom regnet så nu har vi bara massa slask :( vill ju ha riktig vinter!!!
Här är det snö! Har snöat massa nu på eftermiddan
åå vilka lyckossar, här är vi överlyckliga för att vi just har fått minusgrader på nätterna...min svärmor badade i havet i helgen, 13 grader, hon är lite tokig men ändå, det ska ju snart vara is tycker man
vilken liten sötnos...vad härlgit det måste vara med snö OCH barn..=)
Vad overkligt det känns att titta på snö-bilderna!(pulk-bilden ser så mysig ut) Här har det inte kommit en snöflinga än. Men regenet det har vräkt ner mest hela dagen
jag har massa snö. det kom i nu inatt
jag bara älskar snö, det e så mysigt.
Just nu så har vi snö, men det regnar bort snart.
Oavsett man har snö eller inte vore det väl av intresse att man skriver var i landet man befinner sig.
Ganska mycket snö, södra dalarna.
Frågan är om TS läser några svar sisådär två decennier efter att tråden startades. :)
Snön lyser vit på fur och gran även här i götet. Hoppas minusgraderna stannar kvar till på lördag när man ska till lisse igen. Den äkta varan slår alltid fejksnö, även om båda ser fina ut för ögat.
Frågan är om TS läser några svar sisådär två decennier efter att tråden startades. :)