• NobodysFool

Är rädd att jag kanske inte är gravid ...är så osäker

Jag testade ett svagt plus.....men hon på läkarstationen sa att det inte visar något om det inte är positivt så hon sa att det var +.
    vet inte vad det kan bero på att det visade svagt...det var morgonurin och det kanske beror på att jag inte har gått så långt över....har någon varit med om samma?

• Svar på tråden Är rädd att jag kanske inte är gravid ...är så osäker
  • greta2

Jag hade ett jättesvagt + på BIM-1. Det kom efter två minuter och jag trodde att det var ett spökstreck. Fick åka och köpa några gravtest till! Nästa dag visade testet ett starkt + på morgonurinen.

• NobodysFool

ja jag har ju testa på flera stycken och dom visade + men jag har inte testat starkt än

• Fröken N

Köp ett digtialt i stället där det står gravid svart på vitt...
    Grattis förresten

• NobodysFool

jag ska nog testa digitalt eller kanske ska vänta tills jag ska på VUL den 9:e

• SoHo68

Var med om exakt samma sak. Testade igen dagen efter och då var det ingen tvekan.
    Jag fick också samma svar att ett svagt plus är lika med positivt.
    Grattis

• NobodysFool

tack så hemskt mycket

• telistant

Det jag läst men till på www.peeonastick.com är att om man ser färgen på det svaga strecket är det på riktigt!

Har samma problem själv idag ska testa igen imorgon eller söndag Men man ser att mitt är blått!

• NobodysFool

jag är himmla nervös....men det ska säkert gå bra

• Nokkan

Jag har gjort två test, först 3 dgr efter väntad mens, sedan 7 dgr efter väntad mens, det var svagt båda gångerna..hade hoppats på startk plus..men jag har ju ännu inte idag ngn mens och jag mår illa, är hungrig så det finns ju flera tecken så jag tror mitt svaga plus.

• Lady Gaga

Testerna kan visa svagt plus i början pga att HCG halten inte är så hög i början av en graviditet.

• ellet

Hejsan, om jag vore du skulle jag köpa ett test till och testa nu då det gått några dagar... det kommer visa ett mycket starkare plus nu, kan nästan lova det Så länge inte mensen kommit!

Lycka till!!

• NobodysFool

jag funderar på att gå och köpa nytt test imorgon....

• NobodysFool

:-d jag testade starkt idag....jag är gravid !!!!!!!
    ohhhhhh längtar tills på torsdag....ska på VUL och se hur långt jag har gått

• Harper

Grattis vad roligt.
    och lycka till.

Svar på tråden Är rädd att jag kanske inte är gravid ...är så osäker