• Elin 70

Ge mig styrka...

Hjälp mig att återfå lite kraft och styrka. Varför ska vi aldrig få lite flyt i tillvaron. Vi har gjort 3 ICSI, fina ägg 8 cells på tredje dagen, doktorn har gett oss 50% chans att bli gravida var gång, men nix.6 fina embryo i frysen, varav 2 skulle placeras in i min koffeinfria, akupunktur stärkta kropp och med hjälp av mina egna hormoner . Nej alla 6 embryorna dog, inget fel på embryorna enl läkaren utan otur, ca 20 % klarar ej nedfrysning el upptining. Jag är så arg, ledsen och besviken.Någon som varit i samma sits el har någon solskenshistoria att berika mig med.

• Svar på tråden Ge mig styrka...
  • Stina 06

Känner med dig. Vi har två misslyckade försök bakom oss. Ska återföra ägg imorgon. Denna gången har vi odlat i 5 dagar istället, har ni pratat med er läkare om det? Vår läkare sa att då är äggen över det mest kristiska stadiet och det är mycket lättare att välja ut det perfekta för på dag 2-3 är alla så lika. Jag vet inte om alla kliniker kan frysa dag 5 ägg (vår kan inte). Ingen solskenshistoria men tycker att ni ska tala med er läkare om längre odlingstid.

Svar på tråden Ge mig styrka...