Ruvardag 12 och ett svagt plus =)
Vågar jag tro det?? Jag fick ett svagt men klart synligt plus med clear blue!!! dessutom på lunch ruinen =)
Vågar jag tro det?? Jag fick ett svagt men klart synligt plus med clear blue!!! dessutom på lunch ruinen =)
Oroa dig inte!Dom digitala testerna kräver att man har mer HCg i kroppen.Detta vet jag med säkerhet!Grattis förresten!
Tack =) andas ut (lite)
De vanliga CB-testerna visar positivt på 25 enheter och de digitala först på 50.Slår vad om att om du gör om testet(digitala) imorgon så visar det positivt.
Vet inte om jag vågar redan i morgon?? Tänk om det blir - igen, då blir jag ju so orolig! Fast å andra sidan är jag redan det så varför inte... hm... får tänka på saken lite. Jobbar dessutom natt (sovande natt) så då får jag göra det på arbetet.
Hcg stiger oerhört snabbt i kroppen(eller sjunker om det handlar om missfall)I ditt fall tycker inte jag att du behöver oroa dig det minsta!Du är gravid.
åh jag hoppas verkligen på dina ord Timtom!! Ja, jag kanske ska smyga ner det där testet då i väskan innan jag går till jobbet ikväll... man kanske skulle köpa ett rfsu istället å testa med det... =) det står att de är känsliga :)
Jag är "testexpert" enligt mig själv.Det absolut bästa och säkraste testet är CB.Det är också det test som visar tidigast,mycket tidigare än de test som man kan testa med "tidigt"Typ Mirres,dom är bara skit. Rfsu och preg är inte heller så "tidiga som CB.
Jasså?! Jag läste nyss på FL att RFSU och Storkens hade känsliga tester, men å andra sidan så litar jag faktiskt mer på dom som verkligan testat. Jag har ju två tester kvar så jag har ju ett kvar tills min riktiga testdag den 23e, dåå borde ju det digitala stämma övernes hoppas jag. Så får vi se hur länge jag orkar vänta med test nr två ;)
Jag testade jättesvagt plus med CB På Dag 6 sedan tillbakasättningen av ägget.De andra testen visade ingenting.Digitala testet visade först positivt strax efter testdagen.Det är som du sa :vanliga CB liksom smyger sig fram tidigt.
Okej. Men då ska jag nog inte testa med et digitala förrän testdagen :) Så lever jag lite på mitt plus fram till dess =) Kanske att jag köper ett till vanligt å testar ;) Tack så mycket för dina svar Timtom!! Du har räddat min mage från massa oro!
Ja,det kan ju va kul att se sitt lite svaga streck bli lite starkare..Lycka till
Tack =)