• Fiaflopp

Så,nu vet vi hur VÅR behandling kommer se...

...ut i alla fall,skönt att veta men så konstigt att de gör SÅ olika från land till land och klinik till klinik.

Startar med p-piller (hoppas jag tål dem nu då Fundersam),sen progynon,och så progesteron i sprutform.DET blev jag glad för eftersom min kropp inte verkar ta upp det i vagitorform.

Någon "cykeltest" för att se hur jag reagerar på behandlingar behövdes inte då vi gjort så många,tack och lov.

• Svar på tråden Så,nu vet vi hur VÅR behandling kommer se...
  • Fiaflopp
    nesistas skrev 2006-11-15 22:43:01 följande:
    Hej vännen!Länge sen jag loggade in här. Skickar dig en stor lycka till-kram!Vi är kallade till HS på samtal i december, så jag är dig hack i häl kramBobi
    Jaaaaa wow,fasen vad skoj gumman!!!

Puh,jag slutade röka i förrgår och förra året köte jag en motionscykel som jag kanske rött arslet på 4-5 ggr Generad...

Nu så fort jag blir röksugen så cyklar jag 5-10 min fort på den och djävlar vilken träninsvärk,kanon ju eftersom jag vill inte gå upp i vikt utan NER(har bantat ett par veckor innan rökstoppet) och i dag ska jag på gymen Scania ha som är gratis men jättemoderna maskiner.
  • Fiaflopp
    pimpom skrev 2006-11-16 05:58:52 följande:
    va kul och Lycka till Fiaflopp.Här börjar det också hända saker, det är knappt så jag vågar prata eller skriva om det högt. Väntar på telefonsamtal idag, får se vad det leder till.Kram/pimpom
    VAd det än är så håller jag tummarna så det knakar att du är igång med behandling...
  • Fiaflopp

bobi: jag kan inte skriva i din gb ju,ser ingen SkrikandesFörvånad

• Fiaflopp

gud vad jag stavar ser jag  haha

KÖPT cykel och RÖRT arslet på ska det ju stå....

• Fiaflopp

Tack,det dröjer tyvärr men det är bra eftersom jag då har varit rökfri längre!

Donatorn ska lämna nya prover först så hon sätter igång i April och efter det så kanske vi hinner få en donatior som passar oss innan sommaren *kan bara hoppas*

• Peki

Ja det är svårt att vänta men bra att du hinner sluta röka ordentligt Och cykla en del kanske

• Fiaflopp

Japp,det känns bara skönt att vänta just nu,det blir ju den 9-e behandlingen så kan vara bra.
    Nu ska jag cykla en sväng bara för det

• LinaP

Vad härligt att höra Fia! Blir så glad för er skull, känns underbart att saker börjar hända nu.

Jag är så glad att jag har "träffat" dig och på det viset fått en inblick i hur ni barnlösa kämpar. Det har verkligen gett mig ett nytt perspektiv på mycket här i livet. Och att bli donator är ett av de bästa och viktigaste besluten jag har tagit i mitt liv!

OT: Förlåt att jag inte har hört av mig förresten, jag blev smittad av Tildas magsjuka och har varit skitdålig i nästan en vecka. Mår bättre nu, men är lite mör i kroppen...

Många kramar, Lina

• Fiaflopp

Lina: du anar inte vad du gör för oss tror jag (klandrar dig inte),det är enormt svårt att sätta sig in i hur en banlös mår lika som det är svårt att förklara!

Jag vet inte hur vi ska kunna tacka dig för din insats,fattar det bara inte!
    Vi har bestämt att detta vi får på HS får vara det sista,vi orkar inte mer sen och ekonomin gör det definitivt inte!
    Visst gör det int att säga stopp men någon gång måste man tyvärr.

Och det är ju faktiskt så att vi får flera chanser genom HS,först 1 donator och alla FET som blir (om det blir några) och funkar inte det så får vi 1 donator till + de FEt som blir,så det är ganska många chanser vi får!

Så...nu ska jag ta tillbaka min kropp och sluta röka!

PUSS på dig vännen och krya på dig,attans vad ni varit sjuka nu,nu får det vara nog för snart är det årets bästa helg ju,JULEN

Svar på tråden Så,nu vet vi hur VÅR behandling kommer se...