• Blir 3 någonsin 4

Har någon haft menssmärtor men ändå fått PLUS?

Jag fiskar nog efter lite hopp....
    Jag har ont i magen emellanåt sen igår kväll och det känns som menssmärtor men ändå inte. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Känns bak i ryggen också från och till. Det konstiga är att sist när det började kännas så här så blev det bara värre och värre och sen kom mensen. Men nu kommer det bara då och då.
    Men iallafall, har någon varit övertygad om att det inte lyckats och att mensen är på väg för att sen plussa?

• Svar på tråden Har någon haft menssmärtor men ändå fått PLUS?
  • Fröken N

Japp. Det är supervanligt...
    Lycka till

• kimmye

Ja, det är livmodern som växer. Det känns lika dant som mensvärk

• Blir 3 någonsin 4

Tack snälla.
    Finns det fler...är så orolig för ännu ett minus...

• Eriam

Hej, jag har haft pms ända sedan äl och plussade igår!! Känns fortfarande som om mensen ska komma!

• C r e d o

Har också haft mensverk sen äl, nu i vecka ellva så kommer det och går, jättevanligt.

• C r e d o

Har också haft mensverk sen äl, nu i vecka ellva så kommer det och går, jättevanligt.

• C r e d o

• Annika 19

läs mitt inlägg...."jag tror inte att jag är" har också mensverk...står mer där så läs och skriv gärna där:) Lycka till

• Annika 19

läs mitt inlägg...."jag tror inte att jag är" har också mensverk...står mer där så läs och skriv gärna där:) Lycka till

• Millan1978

Jag plussade i lördags och har också mensliknande ömhet...mest på natten faktiskt...jag vaknar till och med.

Kram Millan

• Suss06

Hej Jag hade också mensvärk innan jag plussade. Samma dag som jag skulle ha mens så hadejag sån mensvärk att jag fick lägga mer ner och då trodde jag verkligen att jag skulle få mensen men den kom aldrig

• Blir 3 någonsin 4

Tack alla för att ni ger mig hopp....
    Det känns fortfarande konstigt i magen och lite bak i ryggen men inte riktigt som menssmärtor längre..... ???
    Blir tokig på detta! Ska bli skönt att äntligen få veta imorgon...
    Ska skriva vad testet blev för er som är nyfikna.

• Blir 3 någonsin 4

Det blev minus....... Buuuuu, huuuuuuuu

• smurffan80

kände exakt så men där kom ingen mens det titta ut en liten kille nio mån senare .....

Svar på tråden Har någon haft menssmärtor men ändå fått PLUS?