• Äldre 29 Nov 11:21
    3040 visningar
    10 svar
    10
    3040

    Runescape

    Finns det fler än jag som spelar Runescape här? Jag tycker det är jättekul, men saknar vuxna spelare att chatta med.

  • Svar på tråden Runescape
  • G r Å m Z
    Äldre 29 Nov 11:23
    #1

    Vad är det för spel? kanske skulle va värt att testa :)

  • Äldre 29 Nov 11:38
    #2

    www.runescape.com

    Det är ett onlinespel där man skapar en liten gubbe och går omkring och upptäcker världen, utför uppdrag åt olika personer och utvecklar olika förmågor. Jag tycker det är jättekul och fördelen med det är att man kan spela och sen när man stänger av spelet så fortsätter det där man slutade.

    Precis i början, när man gör träningsbanan, är spelet lite segt och laggar lite men det går över när man är klar med träningsbanan.

  • G r Å m Z
    Äldre 29 Nov 16:07
    #3

    Okej det ska jag testa ikväll sen :)

  • the lost little star
    Äldre 29 Nov 16:21
    #4

    jag spelar runescape:P var dock jättelänge sen jag spelade det sist. tror att jag är runt lvl 29 eller nåt. kommer inte ihåg:P

    får nog logga in och se efter

  • the lost little star
    Äldre 29 Nov 16:26
    #5

    combatlvl är 33

    total lvl är 268

  • Äldre 29 Nov 16:28
    #6

    Om det var längesen du spelade så lär det ta jättelång tid att uppdatera sidan. De har gjort om massor! Jag är lvl 95 eller 96 nu... Ett tag spelade jag varenda dag, men nu går det i perioder. Jag hade ju betydligt mer tid när jag var arbetslös.

  • G r Å m Z
    Äldre 29 Nov 22:14
    #7

    Testade spelet nu men vart inget för mig. Testade för första gången wow igår. Och blev mer såld för det spelet :)

  • Äldre 12 May 15:33
    #8

    Hittade den här gamla tråden och eftersom jag nyligen hittade tillbaka till Runescape gör jag ett nytt försök - finns det nån mer här på FL som spelar?


    Följ dina drömmar var de än leder
  • Wed 14 Jul 2021 02:10
    #9
    Neelah skrev 2014-05-12 15:33:58 följande:

    Hittade den här gamla tråden och eftersom jag nyligen hittade tillbaka till Runescape gör jag ett nytt försök - finns det nån mer här på FL som spelar?


    Det har gått sju år - Jag gör själv ett försök nu: Spelar du fortfarande RuneCape eller är det någon här som spelar det? Håller med om att det vore trevligt om man träffade svenska spelare i spelet.
  • Tue 5 Oct 2021 21:41
    #10
    RenLuft skrev 2021-07-14 02:10:32 följande:

    Det har gått sju år - Jag gör själv ett försök nu: Spelar du fortfarande RuneCape eller är det någon här som spelar det? Håller med om att det vore trevligt om man träffade svenska spelare i spelet.


    Finns en stor svensk clan med massor av aktiva spelare! Osrs sverige
Svar på tråden Runescape