• jungfu

Har Ahlgrens bilar verkligen samma smak?

Jag blir galen på detta, ni vet dom ROSA, VITA och GRÖNA bilarna.... En kompis till mig ringde tillverkaren och frågade, och de sa att de har exakt samma smak - bara olika färg. Men jag tror inte på det! Jag KÄNNER olika smak. Det kan inte vara inbillning.
    Tydligen hör folk av sig hela tiden och frågar dem, sa min kompis.

Finns det fler som verkligen känner olika smak på bilarna?

• Svar på tråden Har Ahlgrens bilar verkligen samma smak?
  • Hadjelina

har inte läst länken än, men kan det vara färgämnet som även ändrar smaken lite? Jag tycker nog konsistensen skiljer lite den med... Som någon annan skrev är det gröna mer "softa", och jag tycker nog att de vita ofta känns lite slätare/glättigare

• giftgrodan

jag tycker också att det är olika smak (borde inte vara så svårt att göra ett blindtest). De rosa smakar bäst, följt av gröna och sist vita. Godast är att ta en av varje!

• Akelois

Klart dom har olika smaker!
    Hur kan jag annars föredra den gröna framför dom andra två?

• Sussie77

Det är olika smak, tillverkarna får säga vad dom vill..men dom smakar INTE likadant *skratt*

• Nattalina

Joo, visst är det olika smak! De GRÖNA är godast, sedan rosa och sist blekfisarna.

Bilarna ska ätas TVÅ O TVÅ i samma färg, visste ni inte det? Hmpf, en näve i taget... barbarer!

• Ninanna

min katt tycker bara om dom gröna..  och med tanke på deras lukt och smaksine.  Så MÅSTE det ju vara skillnad då..   Eller 

• emzemz

Vilka roliga trådar man kan hitta på fl!

• Emjah

Jag tycker bilarna blir godast micrade i några sekunder, framhäver mer smak.
    Nackdelen: Måste ätas relativt fort annars stelnar bilarna och blir stenhårda.

• Aiwendil

Dom har olika smak, ja
    Gröna
    Rosa
    Vita

Den ordningen ska det vara.. men helst en blandning av alla samtidigt
    Dvs.. 3 av varje i munnen på en gång.. *mohahaha*

Vecka 28
  • aiors

Jag kan inte påstå att jag känner någon direkt skillnad i smak mellan färgerna. Obetydligt i sånt fall.

• jungfu

aiwendil, PRECIS så tycker jag också! Fast jag äter dem helst en näve åt gången...

Är det ingen som kan arrangera ett "blindtest" idag, med någon opartisk person, och rapportera hur det går???

jag försökte testa några kompisar sist vi var på bio. Det funkade sådär, flera gågner sa de "nä, nu är det en ny smak" fast jag hade kört två av samma färg. (men det låtsas jag inte om, eftersom dom HAR olika smak....)

• 1231231
    jungfu skrev 2006-12-07 22:38:14 följande:

Jag blir galen på detta, ni vet dom ROSA, VITA och GRÖNA bilarna.... En kompis till mig ringde tillverkaren och frågade, och de sa att de har exakt samma smak - bara olika färg. Men jag tror inte på det! Jag KÄNNER olika smak. Det kan inte vara inbillning.
    Tydligen hör folk av sig hela tiden och frågar dem, sa min kompis.

Finns det fler som verkligen känner olika smak på bilarna?

Smaker* helvete va dåligt skrivet, höj dig. 
  • Flaskkaft
    1231231 skrev 2019-03-24 00:23:26 följande:

Smaker* helvete va dåligt skrivet, höj dig. 

13 år gammal tråd. Helvete va orelevant. Höj dig.
Svar på tråden Har Ahlgrens bilar verkligen samma smak?