iakttagen
nån som känt sig iakttagen fast man vet att man är själv i rummet??
nån som känt sig iakttagen fast man vet att man är själv i rummet??
Japp, här har du en till! Alltid när jag är ensam med min son hemma så kan jag känna att någon står och tittar på oss, men när jag kollar dit är det förstås ingen där!
Ja det händer ibland, dock är det en positiv känsla jag får, som är det är någon trevlig jag kännt/känner som ser till mig.
Många gånger, inget ovanligt, men är också tränande medium så jag är öppen för det.
MVH/Annika
jodå...flera gånger om.. oftast positivt men ibland negativa känslor.
Känner mig också väldigt iakttagen på nedervåningen i mitt hus. Från samma rum som min sambos syster hållt på med häxbräde flera gånger. När hon sover över hos oss så kan hon känna "dem" känna på hennes hår och stå nyfiket och titta. Själv vaknar jag nästan varje natt av att det känns som att någon/några står i dörröppningen och kikar.
Har också börjat känna mig iakttagen på senare tid, ungefär som att någon har tagit över min dator och mobil och tittar på mig när jag är online.
Jag har även en webbkamera som jag ibland är lite nojig över.
Häromdagen hade jag noll mottagning på mobilen och då blev jag skitskraj att någon hade kapat den typ.
Vet inte varför det är så.
Jag har även på senare tid kollat att det är rent på gatan, typ att inga skumma figurer är i farten. Kanske har det med all rapportering i media att göra om gängvåldet. Det finns även en parkering nedanför min lägenhet som jag brukar kolla om någon spionerar på mig. Har även planera på att sätta upp fler kameror även om det troligen inte hjälper mot fobin.
Nej, det har jag inte upplevt.