Reflexväst eller vanlig reflex vilket har ni?
Här hemma använder alla i vår familj reflexväst, vilket jag tycker är klart överlägset.
En liten pnuttig reflex ser man ju knappt när man kör ![]()
Här hemma använder alla i vår familj reflexväst, vilket jag tycker är klart överlägset.
En liten pnuttig reflex ser man ju knappt när man kör ![]()
Reflexvästen är en suverän investering!!!
Reflexvästen, den är suverän när man är ute med hunden![]()
väst blir det...ibland..
Stora tjejen har reflexväst. Lillebror ska också få när han kan gå. Vi vuxna har vanlig, men vi borde ha västar. Kanske ska önska sig i julklapp.
Håller med västarna är suveräna när man bor på landet!
Hela familjen har reflexvästar ![]()
Reflexväst. Alla häromkring har dem, efter att en tant blev påkörd när en bilist inte såg henne. Hon hade bara en vanlig reflex.
Vart kan man köpa refelxväst till vuxna?
Om jag är ute och går i mörker (vilket inte händer så ofta just nu) så använder jag vanligt reflex. Har dock köpt reflexvästar till barnen och till hunden.
Använder bara vanliga reflexer... Men funderar alltid på att köpa västar till barnen - när jag ser dem på affären!!?!!
/Viola.
Jag och sonen har reflexväst medans karln anväder vanlig reflex
Har både och... Varierar beroende på vad jag ska göra, var jag ska gå, å hur länge jag ska vara ute!
Vi har en reflexväst hemma som Emil får ha på sig om han har sin mörka jacka på sig, men hans overall har så otroligt mycket reflexer så hela han är nästan självlysande så då har han bara nån sån där vanlig reflex på den för det måste man ha säger han
Anton är sällan ute och rör sig själv när det är så mörkt, han sitter mest i vagnen. Han har reflexer på overallen och vanliga reflexer. Dessutom har vi väl sådär 6 reflexer eller nåt på vagnen.
Vi har en reflexväst, reflexer på ytterkläderna och vanliga reflexer.
Jag och maken har "snäpp" reflex på armen/benet (köpt på apoteket)
Storebror har väst och tösens vagn liknar nästan en julgran med alla reflex
Jag ändvänder både och????????Reflexband på båda armarna och båda benen?
Varierar. När jag cyklar och springer har jag reflexväst, annars använder jag reflexband.
Sonen använder som jag, men när han löptränar har han en reflextröja. Sambon använder reflexband