• millan35

finns det fler som är runt 35 och ska ha i juli?

jag år 35 år och väntar mitt andra barn det första fick jag för 11 år sen, snart 12 år. träffade ny kärlek och har försökt i fler år men till slut sökte vi hjälp och nu är vi på väg vore roligt att höra om fler i min ålder väntar barn. kram

• Svar på tråden finns det fler som är runt 35 och ska ha i juli?
  • mimmis

jag är 34 år har två killar på snart 15år , träffa oxå ny kärlek för 6 årsen och är äntligen gravid efter IVF - behandling ,

• mimmis

oj glömde skriva är beräknad till 10 augusti så jag är bara i v6 (5+4) så mycket oro att något ska hända nu när man äntligen lyckats

• millan35

ja visst är det son att vänta sitt första. jag är också orolig att något ska gå galet men i morgon ska jag på ulj kanske det kan stilla värsta oron.

• millan35

grattis till er också!!!!

• vill ha fler barn

hej! är lite äldre... 38. Fick barn för 11 år sen och sen kom inget syskon. efter 10 år kom sen en efterlängtad son. Vi fick ta hjälp av hormoner och inseminering. När det gick så bra så ville vi inte vänta och jag närmar mig 40! (inte gammalt men i dessa sammanhang är det) Andra stimulerade försöket lyckades men jag fick missfall i v6. Mensen kom aldrig tillbaka och jag har på nåt otroligt sätt lyckats bli gravid själv... ja med mannen hjälp!
    Om allt går vägen har jag bf 30:e juli.
    Ska på graviditetsul den 18:e och jag längtar. håll tummarna.

• millan35

grattis va kul! håller tummarna att allt ska gå bra.

• vill ha fler barn

Allt gick bra på mitt VUL. Bebisen var lagom stort och hade ett pickande hjärta. Enligt läkaren är det nu 95% chans att det går bra! Låter underbart!
    Hur gick det på ditt ul, millan?

• mimmis

jag va på VUL den 22 december och fick se det lilla hjärtat picka och läkarn på carlanderska sa att när man ser hjärta så här bra så tidigt (V7+2) så var chanserna mycket goda att det skulle gå bra så man får ju hoppas på det bästa iallafall lycka till ni andra

• millan35

hej har inte varit ur på ett tag men mitt vul gick jätte bra såg lilla bebbens hjärta ska på ulj nu den 15/1 lääängtar hoppas att allt är bra då också.

• mimmis

lycka till på ulj millan 35 hoppas verkligen att allt ser bra ut då med

• millan35

tack för det! hoppas att allt är bra med dig också

• Singha01

Hej tjejer,

Jag är nyligen fyllda 36 och väntar mitt första barn efter tre IVF. Vi är ett gäng tjejer som snackar graviditet och annat spännade i den här tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m14290469.html

Alla har tidigare "hängt" här på "svårt att få barn" och ni är hjärtligt välkomna till tråden ni med.

IVF-gravid V 16
Svar på tråden finns det fler som är runt 35 och ska ha i juli?