• blåöga

Hur många IVF försök krävdes för r graviditet?

Hej! Jag har gjort mitt 1:a stimulerade FET och känner det lite hopplöst nu på dag 8:a när mensvärken kommer smygande. Brösten ömmar inte och BIM är imorgon. Finns det några som vill dela med sig av sina historier?

• Svar på tråden Hur många IVF försök krävdes för r graviditet?
  • blåöga

Jag har inte fått ngt namn på läkemedlet. Antar att man inte får reda på det? Om jag får det lovar jag att informera om det.

• årstid

hej.
    vi luckades på vårt 6:e försök.
    jag kan säga att nästan allt hopp var ute & jag trodde inte på en graviditet någonsin
    men så hände det äntligen!
    Är i dag i vecka 22 & allt är bara bra.
    så ge inte upp, även om jag tycker att man måste sätta en gräns var & en för hur många man kan gå igenom. vi hade tänkt utnyttja våra 3 sista köpta försök & sedan sluta men det blev ett övers.
    Lycka till alla som kämpar!

• MärtaK

Lyckade nu på vårt 3:e IVF (testat + idag!), har 2 misslyckade IVF och 1 FET bakom mig.
    M.

• Elinblu

Vi lyktes på vårt 4. IVF-forsök, etter tre og et halvt års pröving på å få barn. Det var mange nedturer underveis, ikke minst da sykehuset gjorde en tabbe i vårt 3. forsök. Da ble ingen av de 15 eggene våre befruktet fordi döra til varmeskapet hadde stått åpen over natten. Vi er uforklarlig barnlöse, og det var noen utrolig frustrerende år för vi kom i mål. Ikke gi opp!

• Tjock kulan

Är gravid nu med vårt första barn, gjorde två icsi plussade på andra försöket. Lycka till kramar tjock kulan

• saol

Jag testade plus igår efter vårt första ivf/icsi så nu hoppas jag bara att det lilla krypet vill stanna kvar...

• Kun

Vi lyckades på 1:a ICSI-försöket, är nu gravid i vecka 25.

Lycka till!!!

Gräset är grönt där man är, bara man kommer ihåg att vattna det
  • Idgie06

Vi blev gravida på vårat 1 ivf försök.......

• blåöga

Hej! Vill ge en delrapport på vägen. Vi var på ÄP igår och fick ut prel 14 ägg. Det gjorde ont under själva ingreppet men nu mår jag oförskämt bra. Håll nu tummarna för oss att de blir befruktade och delar sig bra! Planerad insättning är på fredag eller söndag. Tack för alla era fina och hoppgivande ord.

• äntligen gravid

blåöga; Håller verkligen tummarna för er :)
    Min äggplockning tog väldigt lång tid och var oxå många, 22st äggblåsor tror jag att de tog. Gjorde ganska ont...
    Jag fick sedan tebax 1 och gick och väntade som det kändes i evigheter, 16 dagar är egentligen inte så mycket när man väntat i år före.
    Vi blev turligt nog gravida på första insättningen.. är nu i v. 20 och hoppas fortfarande att det ska gå bra. Känns overkligt fortfarande.
    Kramar om er och lycka till :)

• blåöga

Hej!
    Vi fick tillbaka ett 3 dagars odlat ägg med 8 celler i fredags och ett långtidsodlat til frysen. Jag har haft rätt så kraftiga hugg i livmodern idag men inga andra krämpor eller symptom. Drömmer tyvärr om att jag ska misslyckas och går ofta in och kollar på de uppmuntrande sakerna ni har skrivit om. Kramar. PS testdag den 15/3 DS

• Kange

Vart gravid på första ICSI - men fick mf. Gjorde ett frys utan framgång, och blev gravid igen på nästa ICSI - födde dotter maj 05. Gjorde sedan FET i maj 06 utan framgång och blev sedan gravid på naturlig väg månaden efter - beräknad födelse på torsdag...

Lycka till!!

• Brydis

*lyfter* för att jag vill ha lite hopp i kroppen....

• Ainomia

Jag blev gravid på vårt andra IVF försök...
    Går in i v 8 imorgon.
    Var dock övertygad om att det inte hade funkat denna gången heller...
    Men det hade det =)

Lycka till

Svar på tråden Hur många IVF försök krävdes för r graviditet?