• Anonym (Nyfiken)

Hur har ni fått tag på män med 20 cm eller mer?

Är ny här på FL och har läst många trådar. Storleken verkar ju vara väldig poppis och för mig som föredrar modell större så tycker jag att debatten är intressant.

Men hur har ni burit er åt alla ni tjejer som har lyckats fått tag på killar med 20 cm eller mer. Ni är ju tokmånga! Har ni annonserat? Prövat många innan ni hittade rätt? Har ni några bra tips? *s*

• Svar på tråden Hur har ni fått tag på män med 20 cm eller mer?
  • Anonym (@@@)

nej stor är inget bra om man är trång iallafall för det gör ju bara ont. Och då snackar vi tjock och grov och lång........ har varit med en som hade en falukorv kan man milt säga tror nu han måste ha opererat sig för har aldrig sett nått liknande.... och det var inget bra.

• Anonym

hujja för stora äckliga kukar... det bästa är de som är cirka 15-17 cm långa och så lagomt grova att man får plats med dem i munnen också...

• Anonym (K)

Stött på en riktigt stor och nej tack aldrig mer!
    Det var bara en slump att han hade en stor, inget jag direkt brydde mig om att fråga första dejten direkt.
    Men som sagt, nej tack! Har aldrig varit med om mer meck för lite sex. Gick ju mer segt att få in den än då jag blev av med oskulden.

Tacka vet jag sambons, helt perfekt och varken för stor eller för liten bara alldeles lagom och underbar!

• Anonym (Nyfiken)

Fler som vill svara?

• Anonym (Säkert då)

Antingen överdriver kvinnor mer än män ang längd på penis. Eller så mäter ni helt fel, från hängpungen till ollonet eller liknande. 

De som har över 20cm i erigerad längd tillhör den 99.9 percentilen. Vilket innebär att 1 på 1000 har en penis över 20cm. Många män att prova för att hitta den över 20 😄

• Anonym (ABC)
    AndersAnd skrev 2026-02-07 16:50:14 följande:

Bli medlem på Bodycontact.
    Där fyller killarna i sin längd.

Tråden är 20 år gammal.
  • Anonym (Simposer)
    Anonym skrev 2006-12-28 23:27:14 följande:

bättre liten och rapp än stor och slapp...

Klappmongon klappar inte träna för dom andra har vedträna i knävecka  
  • Anonym
    Anonym skrev 2026-02-08 00:58:09 följande:

Flashback eller www.match-24.se

Och då är jag ändå jävligt homo!
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2006-12-17 12:47:01 följande:
    Hur har ni fått tag på män med 20 cm eller mer?

Är ny här på FL och har läst många trådar. Storleken verkar ju vara väldig poppis och för mig som föredrar modell större så tycker jag att debatten är intressant.

Men hur har ni burit er åt alla ni tjejer som har lyckats fått tag på killar med 20 cm eller mer. Ni är ju tokmånga! Har ni annonserat? Prövat många innan ni hittade rätt? Har ni några bra tips? *s*

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Q45+)

Har under åren hittat flera, t ex:

- Genom att ha profiler på två olika dating-siter,
    (inte svenska siter, inte gratis siter).

- På klubbar för sexpositiva människor. Klubbar av god kvalitet med bra människor (inte i Sverige).

- Vid vistelse i Cap d´ Agde Naturist Village.

För mig verkar det rätt osannolikt med de statistiska underlag som det ofta hänvisas till.
    Enligt min erfarenhet känns det inte troligt att välutrustade män skulle vara så extremt ovanliga?

För mig är grovleken viktigare än längd.
    Men en riktigt grov brukar också ha fullt tillräcklig längd.
    Angående cm-mått så vet jag inte med någon exakthet för jag har aldrig mätt någon kuk.
    Jag tycker det är särskilt svårt att bedöma grovlekens cm-mått. Men jag vet ju att en grov når jag inte runt med mina fingrar, och jag vet ungefär hur stort avstånd det återstår mellan min tumme och långfingret, om det fattas ett par cm så råder det ingen tvekan om att den är riktigt grov, jag vet ju vilket mellanrum det blir t ex när jag greppar en PET-flaska. Och jag har inte jättekorta fingrar.
    Gällande längden så vet jag väl någorlunda väl hur långt ca 2 dm är, och jag vet att jag lärt känna minst ett par män som hade minst 2 dm.

Men som jag och andra sagt så många gånger,
    jag vill inte vara med en kuk, oavsett storlek eller färg,
    jag vill bara vara med en riktig man som har de personliga egenskaper som gör att jag finner honom attraktiv.
    Om den mannen också visar sig vara välutrustad så blir jag extra glad.

Välutrustad kan ju också vara en av flera preferenser gällande personliga egenskaper jag anger på mina profiler på dating-siter. Att begränsa mig genom att ange flera olika preferenser sorterar bort många svar, vilket passar mig bra. Men som ändå hittills har gett fullt tillräckligt många svar för att jag ska kunna välja bland flera.
    När jag inte begränsar mig till att välja män enbart i det lilla landet Sverige, eller bara i lilla Norden, utan också i ett par andra europeiska länder som har väldigt mycket större befolkning än Sverige, så ökar mina chanser hundrafalt.

• Anonym (J.)

Min partner har ca 20 cm och vi träffades genom en gemensam vän 😅 Jag letade absolut inte specifikt efter någon som har en viss storlek kan jag tillägga. Jag tycker att vi har bra sex även om det inte blir så ofta nu med småbarn. Men jag har haft bra sex med en kille som hade ca 13 cm också. Och några som har haft någonstans däremellan. Tror däremot inte jag skulle kunna ha bra sex med någon som hade 22-23 cm eller mer , det skulle nog göra för ont. 20 eller strax över är gränsen för mig. 

Svar på tråden Hur har ni fått tag på män med 20 cm eller mer?