• Anonym (Nyfiken)

Hur har ni fått tag på män med 20 cm eller mer?

Är ny här på FL och har läst många trådar. Storleken verkar ju vara väldig poppis och för mig som föredrar modell större så tycker jag att debatten är intressant.

Men hur har ni burit er åt alla ni tjejer som har lyckats fått tag på killar med 20 cm eller mer. Ni är ju tokmånga! Har ni annonserat? Prövat många innan ni hittade rätt? Har ni några bra tips? *s*

• Svar på tråden Hur har ni fått tag på män med 20 cm eller mer?
  • Anonym (Orka)

Om ni är så ytliga så ni bara bryr er om penisstorlekar så är ni inte värda en enda penis..Inte ens en normal storlek.

Och ni kvinnor gnäller på att vi män är bröstfixerade o att vi gillar stora tuttar?.. Ni är värre...

• Anonym (för stor)

Är jag ensam om att tycka att en snopp kan vara för stor också? Min man är en bjässe och ryms inte i mig på längden vilket jag tycker är tråkigt Annars är han bra

• Anonym

jag har varit med en som hade en GIGANTISK, jag trodde nästan att den var fejk! Han såg riktigt generad ut, och hade tagit med sig glidmedel när vi skulle ha sex...han måste fått många kommentarer från tjejer. Den var alldeles för stor, och jag blev uttänjd, och hade väldigt ont. Inget för mig!

• Anonym

bättre liten och rapp än stor och slapp...

• Anonym (snoppfru)

Anonym (för stor): Nej du är inte ensam. Min mans är alldeles för stor. Vårt sexliv är rätt kasst pga detta. Det är ju inte skönt utan bara gör ont. Jag önskar den var hälften så stor

• Anonym (Lover it)

Jag har varit med 3 st som haft över 20, o jag fullkomligt älskar det.. Man känner sig verkligen full av K*K då :) Finns inget underbarare.. SKulle aldrig vara tillsammans med en kille som har en liten

• Anonym (Nyfiken)

Jag läser och funderar....

• Anonym

Min sambo har ca 23-24 i stånd.. och det visste jag ju inte när vi började dejta.. men oavsett storlek så ska det funka ju. ahr haft anfra med stora innan och dom tror man inte behlver göra nått speciellt för det är ju kalrt skönt ändå. sen finns det dom med små som verkligen vet hur man ska göra.. men jaa man kan väl itne direkt hitta elelr leta jo iofs finns ju speciella sidor...

• Anonym

För min del spelar det verkligen ingen roll, bara killen har rätt teknik.
    Jag kan till och med föredra en mindre kuk så att man känner hans hud mot min klitoris, vilket jag inte kan om den är för lång.

Min man har en normalstor kuk och ibland kommer han ändå för långt in så att det stöter i. Det är kanske jag som är för trång?!

• Anonym (@@@)

nej stor är inget bra om man är trång iallafall för det gör ju bara ont. Och då snackar vi tjock och grov och lång........ har varit med en som hade en falukorv kan man milt säga tror nu han måste ha opererat sig för har aldrig sett nått liknande.... och det var inget bra.

• Anonym

hujja för stora äckliga kukar... det bästa är de som är cirka 15-17 cm långa och så lagomt grova att man får plats med dem i munnen också...

• Anonym (K)

Stött på en riktigt stor och nej tack aldrig mer!
    Det var bara en slump att han hade en stor, inget jag direkt brydde mig om att fråga första dejten direkt.
    Men som sagt, nej tack! Har aldrig varit med om mer meck för lite sex. Gick ju mer segt att få in den än då jag blev av med oskulden.

Tacka vet jag sambons, helt perfekt och varken för stor eller för liten bara alldeles lagom och underbar!

• Anonym (Nyfiken)

Fler som vill svara?

• Anonym (Säkert då)

Antingen överdriver kvinnor mer än män ang längd på penis. Eller så mäter ni helt fel, från hängpungen till ollonet eller liknande. 

De som har över 20cm i erigerad längd tillhör den 99.9 percentilen. Vilket innebär att 1 på 1000 har en penis över 20cm. Många män att prova för att hitta den över 20 😄

Svar på tråden Hur har ni fått tag på män med 20 cm eller mer?