Har under åren hittat flera, t ex:
- Genom att ha profiler på två olika dating-siter,
(inte svenska siter, inte gratis siter).
- På klubbar för sexpositiva människor. Klubbar av god kvalitet med bra människor (inte i Sverige).
- Vid vistelse i Cap d´ Agde Naturist Village.
För mig verkar det rätt osannolikt med de statistiska underlag som det ofta hänvisas till.
Enligt min erfarenhet känns det inte troligt att välutrustade män skulle vara så extremt ovanliga?
För mig är grovleken viktigare än längd.
Men en riktigt grov brukar också ha fullt tillräcklig längd.
Angående cm-mått så vet jag inte med någon exakthet för jag har aldrig mätt någon kuk.
Jag tycker det är särskilt svårt att bedöma grovlekens cm-mått. Men jag vet ju att en grov når jag inte runt med mina fingrar, och jag vet ungefär hur stort avstånd det återstår mellan min tumme och långfingret, om det fattas ett par cm så råder det ingen tvekan om att den är riktigt grov, jag vet ju vilket mellanrum det blir t ex när jag greppar en PET-flaska. Och jag har inte jättekorta fingrar.
Gällande längden så vet jag väl någorlunda väl hur långt ca 2 dm är, och jag vet att jag lärt känna minst ett par män som hade minst 2 dm.
Men som jag och andra sagt så många gånger,
jag vill inte vara med en kuk, oavsett storlek eller färg,
jag vill bara vara med en riktig man som har de personliga egenskaper som gör att jag finner honom attraktiv.
Om den mannen också visar sig vara välutrustad så blir jag extra glad.
Välutrustad kan ju också vara en av flera preferenser gällande personliga egenskaper jag anger på mina profiler på dating-siter. Att begränsa mig genom att ange flera olika preferenser sorterar bort många svar, vilket passar mig bra. Men som ändå hittills har gett fullt tillräckligt många svar för att jag ska kunna välja bland flera.
När jag inte begränsar mig till att välja män enbart i det lilla landet Sverige, eller bara i lilla Norden, utan också i ett par andra europeiska länder som har väldigt mycket större befolkning än Sverige, så ökar mina chanser hundrafalt.