Väntar jag älskarens barn?
Hjälp! Vad gör jag nu? Har gått en vecka över tiden för mens... Trodde jag hade stenkoll på ÄL???
Det var sista gången vi sågs, har haft ett sporadiskt förhållande vid sidan av äktenskapet i tre år. Efter sista gången vi sågs meddelade han att han har annat att koncentrera sig på (ska få barn med sin fru) och ville ha ett uppehåll på obestämt tid...
Jag gick från hans säng och hem till min man... Jag hade alltså sex med båda samma dag.
OM jag är gravid - hur i all världen ska man veta vem som är barnets far? När kan man testa för det? DNA?
Någon som har befunnit sig i samma situation? Gjort abort kanske?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-18 17:43:00:
NATURLIGTVIS visade det sig i morse att jag ÄR gravid!! Vad gör jag nu??? Kan inte fatta...
Måste ju på något vis berätta för min man. Är abort det enda alternativet? Ett 4:e barn???
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-21 15:50:21:
Idag har jag bokat tid hos en kurator på abortmottagningen och även en aborttid efter nyår. Jag är inte alls klar över hur jag ska göra, eller vad och för vem jag ska berätta!? Vill desperat kontakta älskaren, men vet att det inte är rätt att "störa" honom med detta...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-02 09:51:04:
Jag avser inte att skriva mer i denna tråd. Jag har en tid för abort och det är så det MÅSTE bli även om jag har några dagar kvar att vrida på allt ytterligare. Tack alla som hjälpt mig i detta virrvarr av känslor! *kramar*