Ferrari bilbarnstol
Undrar om det är någon som hört nått om den.. Bra som dåligt. Eller om någon testat en sådan och va ni tyckte om den i så fall.. funderar på att skaffa en sån men vill juh veta om den fått några dåliga betyg.
Undrar om det är någon som hört nått om den.. Bra som dåligt. Eller om någon testat en sådan och va ni tyckte om den i så fall.. funderar på att skaffa en sån men vill juh veta om den fått några dåliga betyg.
vårtbarn:
Tycker du kan ta bort ni i ditt medelande, för va ja ser är det ingen som skreve att dom ska köpa den. Men även om det vore så anser ja inte att man skulle vara pantad för det, har man pengar o spendera på en sån så är det väl ändå upp till var och en. Vem är det som säger att man inte sparar till barnet för de. Onödigt anser ja av dig.
Klart man skall spendera pengar om man vill! Fast även om den nu mot förmodan är bakåtvänd så räcker den bara till 18 kg, sen får man nöja sig med en ful ordinär tråk-svensk. Fast det finns säkert snygga framåtvända ferraristolar för tvååringar som ni kan använda om ni vill fortsätta vara glada och kontinentalt spendersamma!
OBS! Ej riktad till TS eller nån annan i tråden, utan enbart till den som vill ta åt sig!
Fast finns den på barnens hus är den nog bakåtvänd till 25 kg/4 år, och då är det ju lugnt!
Jag var som sagt inne på ferraris hemsida.
www.ferraristore.com/e-shop.des/page,shop.flypage/product_id,1860/category_id,48/
Där kostade stolen 1388,34 ? det blir exakt i svenska kronor 13151,05
Om stolen finns billigare här i sverige så fine... men 13000 på en bilbarnstol tycker jag är för tok förmycket. Barnet bli inte lyckligare för att bilstolen är just ferrariröd.
Förlåt att ni tog det personligt när jag sa att ni var "pantade", det handlar inte om er som person utan om ert beteende OM ni skulle köpa den. Inget illa menat.
Jag tog inte personligt illa upp, ja skulle själv inte köpa en bilbarnstol för 13000 kr om jag inte skulle vart ekonomiskt oberoende vilket ja inte är.. Men självklart vill man ha köpa snygga, coola o häftiga saker till en själv/sitt barn o drömma kan man juh alltid göra
Vilket fall som helst för er som är på jakt efter en Ferraristol fast den simplare modellen, finns det billiga på www.mytoys.se . där finns det modellerna 9mån- 4år och 9 mån- 12 år. Tror de låg på priserna 1200-1500 SEK ..
Har jag råd att lägga 13.000 på en bilbarnstol så kommer jag att göra det och inte ha dåligt samvete alls för det!!!
nej det ska man absolut inte ha dåligt samvete för..
FeLiX: De barnstolarna var mycket bättre, och billigare :) skulle tom jag kunna tänka mig.....
lycka till med barnen....
ja de verkar vara helt okej.. =)
Lycka till själv med erat blivande barn..
Hej , jag har ferrari billbarnstol och jag är jätte nöjd, jag tror att den funkar jätte bra , jag har hela paketet till barn och möste säya att den är praktisk lätt och funkcionel, och om man har och vill spendera pengar varför inte det är dit biznes vad du gör med dina pengar men jag kan rekomendera stolen både den från 0-13 kg och den store Med vänlig hälsning, Mak