• Svar på tråden Vi som älskar Emmaljunga Scooter del 2
  • Alicia05sMamma
    Lindis41 skrev 2007-03-15 16:45:44 följande:
    hur gamla var era barn när ni köpte emmajunga scooter, tycker at det knappt e ngt liggläge...
    Det är nästan fullt liggläge på vagnen. Det är inte så mkt som fattas Alicia var 15-16 månader när vi köpte vagnen & hon sover som en prinsessa i den
    (¯`°?.¸ ღ Mammas lilla hjärtegryn ♥ ♥ ♥ Alicia ღ ¸.?°´¯)
  • Lindis41

jag tyckte att det va jätte lite lutning på den..måste kolla igen då.. m min ella e bara 9mån

• Golvmoppen

Nästan 1år var tösen när hon fick sin Scooter nu i slutet av jan. Sen sista tiden i den 2:a vagnen EL Edge, så hade vi ryggstödet mer upprätt för att vänja henne vid den nya situationen och det har funkat väldigt bra.

• Alicia05sMamma
    Lindis41 skrev 2007-03-15 21:14:53 följande:
    jag tyckte att det va jätte lite lutning på den..måste kolla igen då.. m min ella e bara 9mån
    Då kan du inte ha fällt ned ryggstödet ordentligt.
  • MammaNova

Tycker scootern e jättetuff och fin men har olika anledningar till att ha valt Babytravel smart istället.

*Liggläget e för lite (Nova bara 10 månader)
    *Framåtvänd (Smarten går åt båda håll, använder bara mot mig)

Annars tycker jag den verkar toppen, men inte för så här små barn.

• Alicia05sMamma
    MammaNova skrev 2007-03-17 06:28:00 följande:
    Tycker scootern e jättetuff och fin men har olika anledningar till att ha valt Babytravel smart istället.*Liggläget e för lite (Nova bara 10 månader)*Framåtvänd (Smarten går åt båda håll, använder bara mot mig)Annars tycker jag den verkar toppen, men inte för så här små barn.
    Fast det är ju vad man gör det till. Oftast så är det väl vi föräldrar som är kinkiga

Vagnen är ju utformad & godkänd för barn från 6 månader. Sedan kan det ju vara så att barnet inte vill sitta framåtvänd. Men jag tror att till största delen så är det vi föräldrar som blir lite kinkiga.
  • loveangel06

Nu har det hänt oss oxå..
    vi beställde en footsack till vår EL den skulle komma v 10 och har inte kommit än.. fy vad sur ja är.. kan ju inte använda vagnen så mkt som ja vill bara för det.. surt

• stina72

Vad tycker ni är rimligt att begära för en beg scooter från 2005, med en fodrad fotsack till? Fint skick

• Alicia05sMamma
    stina72 skrev 2007-03-21 14:12:52 följande:
    Vad tycker ni är rimligt att begära för en beg scooter från 2005, med en fodrad fotsack till? Fint skick
    1000 lappen kanske ? Tror inte du får så mkt mer iom att 06:orna & 07:orna säljs typ för 1500 :- & uppåt.
Svar på tråden Vi som älskar Emmaljunga Scooter del 2